Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong moedertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jong moedertje

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    ..............................

Medeleden van het forum, plebs altegaar, jullie hebben me ten zeerste gelukkig gemaakt met jullie appreciatie.

Henri
    Voel je je dan, samen met ons, ook "plebs altegaar" Kodachrome?
    Na je opmerking over de mods is dit toch een heel geraffineerde, maar laag bij de grondse, manier om ook de de BD forumleden een trap achterna te geven.

Er is onrust geweest op dit forum. Mag ik denken dat je dat leuk vondt ? Dat je dat "ten zeerste gelukkig gemaakt" heeft ?
    Sorry. Je gaat te ver.

Skitch
    Last edited by Skitch; 26 maart 2007, 02:29. Reden: ten zeerste gelukkig ???
    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Goh, Henri
      Wat hebben de mods daar nu weer mee te maken?
      Maar we voelen ons natuurlijk wel gevleid dat je ons oordeel zo zeer op prijs stelt.
      Onze dank hiervoor en natuurlijk ook bedankt om ons eraan te herinneren dat je deze foto heel graag opgenomen zag in het "HOF"
      En toegegeven; het is idd een hele mooie foto.

Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

.. die waarschijnlijk niet de mening vertolkt van de mods (zij blinken hier uit door hun afwezigheid)
        Schitterende foto, Henri
        Een dikke , echt waar!

Daarom dubbel jammer dat je je eigen topic vervuilt met dergelijke opmerkingen
        Dat is volgens mij écht de eerste keer (en BD heeft al wat meegemaakt ) dat iemand laat weten dat hij/zij van bepaalde personen een appreciatie op zijn/haar topic verwacht.

Neen, toegegeven, ik heb ook één keer diezelfde fout gemaakt . Ons aller Bouk heeft eenmaal niet gereageerd op een van mijn foto's en ik dacht dat de foto in zijn ogen bijzonder slecht moest zijn, vermits hij bijna op alle foto's reageert. Ook ik was mis!

Groetjes
        K@rel
        Is this the real life? Is this just fantasy?
        Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          Mooie foto van een trieste werkelijkheid.
          erg mooie foto
          Groetjes Christianne
          Christianne's fotoweb
          BD0243nl

Comment

Schitterende foto.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Eén woord: "PRACHTIG"

Deze foto zal op alle nationale en internationale wedstrijden prijzen in de wacht slepen.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Voel je je dan, samen met ons, ook "plebs altegaar" Kodachrome?
                Na je opmerking over de mods is dit toch een heel geraffineerde, maar laag bij de grondse, manier om ook de de BD forumleden een trap achterna te geven.

Er is onrust geweest op dit forum. Mag ik denken dat je dat leuk vondt ? Dat je dat "ten zeerste gelukkig gemaakt" heeft ?
                Sorry. Je gaat te ver.

Skitch
                Skitch, je begrijpt me verkeerd.
                Met plebs bedoel ik alle bezoekers hier, zowel betalende als niet betalende, uitgezonderd mod en admin. Plebs is beslist niet denigrerend bedoeld maar duidt de doorsnee man (of vrouw) van de straat aan; m.a.w. jij en ik dus ook.
                Sorry als het verkeerd door jou gezien wordt.
                Altegaar om aan te duiden dat wij tesamen zijn als een gebruikersklasse naast de modsklasse altegaar (altegaar is toch samen, of niet?)

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

Beste Kodachrome,

Weet eerst dat ik je bijdragen aan BD altijd tof vond.
                  Je bent kritisch, akkoord, maar die eigenschap heb je altijd positief benut op BD.
                  Velen, zoals ik, hebben er uit geleerd. En daarom waarderen vele BD'ers je.
                  Alhoewel ze dat niet altijd zeggen.

Tot daar begrijp ik je.

Maar hier volg ik je niet meer :

De mod's en de RvB's zijn ook gewone BD'ers. Zoals we allemaal zijn.
                  Ook hun hobby is fotografie.
                  Ook zij zijn leden van het forum, zoals wij allen zijn.
                  Ook zij posten graag een foto, zoals wij allen graag doen.

Wel hebben ze een taak op zich genomen om BD in de running te houden.
                  BD heeft nood aan medewerkers om goed te functioneren.
                  Om een forum te runnen heb je zowel medewerkers nodig om de software, de hardware en de humanware in "conditie" te houden.

Sommige, gewone, BD leden offeren dan hun vrije tijd op om dat te doen.
                  Ze zijn eigenlijk niet meer dan "wij" als mens noch als fotograaf op dit forum.....
                  Ze doen wel het (vele) extra werk voor ons.
                  En dat verdient respect.

En daar begrijp ik iets niet:

Het is niet omdat een BD'er een "last" als Mod of RvB aanvaardt, voor onze bestwil, dat wij als forumleden deze mensen, deze mede BD'ers, plotseling aan de andere kant van een imaginaire grens mogen duwen. En zeggen dat ze "anders" zijn. Dat ze niet de onzen zijn.
                  Want het zijn en blijven hobbyfotografen zoals jij en ik.

Maak hun "last" niet te zwaar a.u.b.

Groetjes
                  Skitch
                  " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Hartelijk dank voor de oprechte beoordeling die waarschijnlijk niet de mening vertolkt van de mods (zij blinken hier uit door hun afwezigheid) en zo alleen de publieksprijs zou krijgen maar voor de HOF aan andere criteria moet beantwoorden.
                    Henri
                    Ik geef zelden een reply op een foto en eigenlijk al helemaal zelden in dit forumonderdeel. Je vraagt om reacties van mods (die heb je ook gekregen), maar tegelijkertijd duw je die ook verder weg. Als ik en mijn collegamods / admins (die ook maar vrijwilligers zijn) zo bejegend worden, dan denk ik dat je de BD organisatie helemaal zat bent? Dat je de nieuwe RvB geen kans geeft? Ik weet het niet en eerlijk gezegd hoeft dat ook helemaal niet. Ik (en geen enkele mod / admin bij mijn weten) voel mij helemaal niet als een aparte klasse, dat is wat jij ervan maakt. Zo creeër jij een afstand die er niet is. Jammer.
                    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                    --------

Comment

Mooie foto.

Helaas vind ik je woordenkeus nogal negatief overkomen.
                      Grt,
                      Hexagon

Comment

Dat het goed zit met je IQ (Image Quality) en je IQ (Intelligentie Quotiënt), dat staat buiten kijf

Nu nog wat schaven aan dat EQ!
                        Last edited by Jayjay_T; 26 maart 2007, 23:26.
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

black hmong stam in Sapa Vietnam zeker?

mooie foto, heb je geen armband van haar moeten kopen? toen ik foto's nam waren ze nogal schuw...
                          Nikon D90 + 16-85mm

Comment

Lut;
                            Ik kan moeilijk begrijpen waarom ik jullie zo op stang zou gejaagd hebben? Ik bedoelde enkel dat, indien HOF door bezoekers zou verkozen worden, mijn posting beslist hoge toppen zou scheren en ervoor in aanmerking komen. Maar gezien enkel mod(s) hierover beslist lijkt het mij dat die sectie (niet pejoratief) in Belgiumdigital er andere criteria op nahoudt.
                            De taalkeuze van indeling mods-admin en gewone bezoekers wordt op andere fora dikwijls als "klasse" aangeduid en is dus allesbehalve pejoratief.
                            De nadiene reacties "off topic" worden nu als schandalig aanzien, maar zijn geenszins van mij afkomstig. Ik hou me speciaal op de vlakte om de situatie niet te verergeren, maar velen schijnen er een genoegen in te vinden mij als zondebok te "klasseren" en blijven aldus het steekspelletje verder spelen, zodat er een hele heissa ontstaat. Mag ik iedereen verzoeken alle aan mij persoonlijk gerichte opmerkingen via PM te sturen, zodat het forum geen verdere polemieken te verduren blijft?
                            Geachte Lut, als iemand zich beledigd voelt doordat mijn woorden verkeerd werden opgevat, dan verontschuldig ik mij daarvoor. Het lag geenszins in mijn intentie om zoveel stof te laten opwaaien; wel was het mijn bedoeling aan te geven dat de doorsnee bezoeker mijn posting kon waarderen.
                            In navolging van je vraag zet ik deze tekst ook integraal in het bewuste forumonderdeel.

Aan allen nogmaals mijn oprechte dank voor jullie waardering.

met beste groeten

Henri

Comment

De harde realiteit in een mooi pakket, een topper
                              nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

Aan allen mods, admin, forumleden, bezoekers wil ik hierbij melden dat Lut en ik een verhelderend telefoontje hebben gevoerd, waarbij enkele misvattingen, tot ons beider genoegen, uit de weg zijn geruimd.
                                Onze taal is een machtig wapen en soms kan een woord helemaal anders overkomen dan origineel bedoeld werd. Deze misvattingen kunnen nog verergeren als anderen dan nog enkel dat éne woord zien, waarrond zij blijven argumenteren, en de zaak nodeloos opblazen.
                                Mijn dank en respect aan Lut voor haar inzet en bereidwilligheid en met haar tevens aan de nieuwe RvB, admin en mods.

Henri

Comment

Working...
                                X