Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong moedertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jong moedertje

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    Aan allen mods, admin, forumleden, bezoekers wil ik hierbij melden dat Lut en ik een verhelderend telefoontje hebben gevoerd, waarbij enkele misvattingen, tot ons beider genoegen, uit de weg zijn geruimd.
    Onze taal is een machtig wapen en soms kan een woord helemaal anders overkomen dan origineel bedoeld werd. Deze misvattingen kunnen nog verergeren als anderen dan nog enkel dat éne woord zien, waarrond zij blijven argumenteren, en de zaak nodeloos opblazen.
    Mijn dank en respect aan Lut voor haar inzet en bereidwilligheid en met haar tevens aan de nieuwe RvB, admin en mods.

Henri

Hier drink ik een biertje op. cheers
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Aan allen mods, admin, forumleden, bezoekers wil ik hierbij melden dat Lut en ik een verhelderend telefoontje hebben gevoerd, waarbij enkele misvattingen, tot ons beider genoegen, uit de weg zijn geruimd.
      Onze taal is een machtig wapen en soms kan een woord helemaal anders overkomen dan origineel bedoeld werd. Deze misvattingen kunnen nog verergeren als anderen dan nog enkel dat éne woord zien, waarrond zij blijven argumenteren, en de zaak nodeloos opblazen.
      Mijn dank en respect aan Lut voor haar inzet en bereidwilligheid en met haar tevens aan de nieuwe RvB, admin en mods.

Henri
      Ik kan hier bevestigen dat een gesprek beter werkt dan het geschreven woord.
      We hebben de wederzijdse scherpe kantjes afgevijld, en kijken weer uit naar opbouwend werk. Ik heb weer het volle vertrouwen dat het kan.

Comment

Eind goed al goed

Maar wat mij betreft moet je als straf een week lang buiten in den hof gaan spelen
        mvg,
        Ludo V.

Comment

Beste Kodachrome,

Misschien waren mijn antwoorden een beetje hard voor jou.
          Je begrijpt wel dat BD me nauw aan het hart ligt.

Tot mijn schaamte moet ik nu erkennen dat, zoals je zegt, taal soms helemaal anders kan overkomen dan origineel bedoeld.

Sorry.

'k Hoop dat we mekaar nog eens IRL tegenkomen , want ik ben U een pint verschuldigd. (of twee)

Groetjes

Skitch
          " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Mooie foto.....arme rug
            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Working...
            X