Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vallen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vallen

Het idee leek me zeer leuk, maar ik heb niet helemaal tevreden over het resultaat, ik wat het gevoel dat ze zweven en had wel graag wat schaduw gezien aan de onderkant van de stoel. Wat is jullie mening ????

Re: Vallen

leuk gedaan, maar denk voor een leuker effect, een lagere snelheid.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is ze echt aan het vallen of is het gewoon geënsceneerd? Ik heb wat de indruk dat het te gespeeld is en ze zweeft inderdaad, waardoor het niet zo geloofwaardig overkomt. Ook schaduw zou hebben, of toch iets waardoor je meer diepte in het beeld krijgt.

Mvg,

Benjamin
      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikke06 Bekijk bericht
        Is ze echt aan het vallen of is het gewoon geënsceneerd? Ik heb wat de indruk dat het te gespeeld is en ze zweeft inderdaad, waardoor het niet zo geloofwaardig overkomt. Ook schaduw zou hebben, of toch iets waardoor je meer diepte in het beeld krijgt.

Mvg,

Benjamin
        Ik denk dat ze niet echt aan het vallen is (haar haren zouden dan anders vallen vermoed ik)

Comment

Idd, model is niet echt aan het vallen, ik wou dat je het gevoel krijgt dat de model echt valt, maar toch alles mooi scherp is !! De foto moest een bevreemdend gevoel geven !! Weer er soms iemand hoe ik dit nog wat kan bewerken zodanig dat je niet meer het gevoel het dat de model zweeft, eventueel schaduw aan toe voegen, ... ???

Groeten Que Pasa?

Comment

leuk gedaan hoor.
            Je zou een extra laag in ps kunnen maken, het origineel kopieren, spiegelen en een minimale vulling geven en er in plakken? Tis even klooien en testen
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Je zou een extra laag in ps kunnen maken, het origineel kopieren, spiegelen en een minimale vulling geven en er in plakken? Tis even klooien en testen
              merci voor het helpen, maar ik denk dak je ga moeten teleurstellen, ik ben een photoshop DUMMIE, en weet niet goed wat je precies bedoelt.

Moest je kunnen, mag je altijd wat specieferen

groetjes Que Pasa?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Que Pasa ? Bekijk bericht
                merci voor het helpen, maar ik denk dak je ga moeten teleurstellen, ik ben een photoshop DUMMIE, en weet niet goed wat je precies bedoelt.

Moest je kunnen, mag je altijd wat specieferen

groetjes Que Pasa?
                'k denk dat hij bedoelt een soort "valse reflectie" maken op de "vloer"

Als je het model + stoel selecteert, dan ctrl+C, ctrl+V doet krijg je een nieuwe layer.
                met het selectietool rechtsklikken en "free transform" kiezen, en zo die layer spiegelen. Dan kan je als je rechtsklikt in het layer-venstertje "blending options" kiezen en de "fill opacity" aanpassen zodat de gespiegelde layer wat doorzichtig wordt.
                Dan zou je het gevoel moeten krijgen dat ze op een glazen plaat zat of iets dergelijks

sniet zo makkelijk met al het perspectief in de stoel hier...lukt meestal beter met frontaal aangezichten. Als je vanuit een hoek schiet klopt het perspectief in de "reflectie" niet 100% meer

met de 1ste zou het moeten lukken. Kan het eens proberen voor je als je wilt?
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Kan het eens proberen voor je als je wilt?
                  Zou leuk zijn, kan dan eens mijn resultaat vergelijken met hoe jij het voor je ziet !! En zo leren we ook weer bij !!
                  Alvast bedankt

Groetjes Que Pasa?

Comment

yup dat bedoelde ik
                    Heb te weinig tijd om te shoppen, ben met andere foto;s bezig. Maar probleem zit em idd in het perspectief. Dat zul je moeten vervormen.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                    X