Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanne @ Kunstbende Lokeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sanne @ Kunstbende Lokeren

Dit meisje won de 2de plaats in de voorronde van Kunstbende '07 in Lokeren, zondag, in de categorie ontwerp. Haar jurk was haar ontwerp, en ze stond gans de dag ind e expo om ze aan het publiek te tonen (wat 'n toewijding!)

Ze gaf me ineens ook de gelegenheid om eindelijk eens een beeld te nemen dat hier thuis hoort.

Niet in studio genomen, gewoon in het hoekje waar ze stond, met een oplichtende achtergrond. En met een oude vaste flitser die ik gebounced heb met behulp van wat zilverpapier en karton, m'n middelen waren beperkt...Toch vind ik persoonlijk dat het resultaat niet slecht uitgedraaid is (grotendeels dankzij het model, eerder dan de fotograaf )

Alle commentaar en tips zijn uiteraard welkom, dit is m'n eerste ervaring met dit soort fotografie

Nog eens proficiat aan Sanne!

greets,
    Tom
    Last edited by TDN; 12 maart 2007, 22:50.
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

Re: Sanne @ Kunstbende Lokeren

Een felicitatie naar het model dus en naar de fotograaf die gezien de omstandigheden een mooie plaat heeft weten te schieten.

Ik zal nu wel een muggenzifter zijn, maar met een paar handelingen kun je deze prachtige foto nog even iets mooier maken dan dat hij nu is. En dan heb ik het niet over botoxbehandelingen of zo (zoals ene madmax dat altijd doet ) maar ik keek naar het 'blauwe' oog.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

bedankt

Wel, ik heb een versie waar ik geprobeerd heb te airbrushen, maar dat lag dit meisje niet zo goed. (ze is al jong genoeg)

Heb enkel een beetje de huid met de healbrush wat bijgewerkt. (2 kleine puistjes op het voorhoofd... )

Dat blauw oog was blijkbaar deel van haar ontwerp, want dat was makeup die ze zelf had aangebracht

Wat ik wel geprobeerd heb is de ogen zelf wat te laten oplichten/egaler te maken, vind ze zelf nogal dof, en er zitten wat ongewenste reflecties op doordat ik geen degelijke flitser had om er een mooie "sparkle" in te laten verschijnen. Maar al m'n pogingen om die oogbollen helderder te krijgen mislukten grandioos Heeft iemand hiervoor soms tips?
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Mooi!!!!
        Groetjes, Damiaan.
        Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

mooie opname, snap alleen de link met de jurk hier niet zo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi opname
            Nikon materiaal

Comment

dat doe je met dodge&burn tool.
              Tegenhouden op de oogbollen met 9% op de hooglichten. Wallen kun je op middentonen of schaduwen iets optrekken. Anders een 50%grijslaag aanmaken, laag op zwak licht, en met wit op een dekking van 15% poetsen.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
              X