Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B e D, phase 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B e D, phase 1







    Model + MU: MagentaX
    Fotografie: FotoFre


    Mvg,

  • #2
    Re: B e D, phase 1

    Niks mis met de foto's, natuurlijk.
    Maar die copyright-aftiteling zou ik er aflaten als het in showcase wordt geplaatst.

    Groet, Henri

    Comment


    • #3
      Re: B e D, phase 1

      Ik mis een bepaalde 'sprankeling' die normaal bij dit soort foto's hoort.

      1 & 3 tevens iets té geposeerd. 2 is best mooi!

      Bed phase 2 brengt misschien de nodige soelaas ;-)
      Last edited by Jayjay_T; 1 maart 2007, 15:15.
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

      Comment


      • #4
        Re: B e D, phase 1

        vind de tweede de beste van de drie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: B e D, phase 1

          Amper 3 reactie's op meer dan 600 views...

          Jullie mogen bv. ook zeggen waarom ze barslecht zijn hé...

          Mvg,

          Comment


          • #6
            Re: B e D, phase 1

            ze zijn niet barslecht ... ze zijn confusing (voor mij dan toch) ... so a confusing try to explain ... too much information ... komen te gemaakt over ... te gezocht ... krijg geen echt I'm in bed gevoel/sfeer ... not realy relaxed in the eyes ... in de 2e foto stoort het laken voor de hand ... de 3e ... het laken, de positie van de hand ... de druiven ... kmis ook een echte interactie met de fotograaf ... komt beetje afstandelijk en steriel over ... hey ... das mijn gevoel hé ... mag beetje speelser spontaner ook in zoeken naar standpunten ... kga beetje stoppen met blabla ... zijn beter gewoon van jou
            Scotty... beam me up !!!

            Comment


            • #7
              Re: B e D, phase 1

              Ze zijn verre van slecht hoor, maar ik mis ook iets. Maar uit deze serie pik ik no2.

              ps... waarom die aftiteling dwars door je beeld eigenlijk? Dat maakt de foto er niet mooier op. Mijn gedacht he
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: B e D, phase 1

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

                ps... waarom die aftiteling dwars door je beeld eigenlijk? Dat maakt de foto er niet mooier op. Mijn gedacht he
                Die zijn enkel voor de webversie's, de prints krijgen die niet mee. Ik heb al foto's van mezelf op een andere site mogen ontdekken Leuk hoor!
                Wat ik niet begrijp is dat iedereen precies enkel over mijn signatuur mompelt. Er worden hier zoveel foto's gepost met vette oergrote afschuwelijke copyrightvermeldingen en daar valt precies nooit geen mens over. Maar bij mij vielen ze over m'n 2 'ff'-en die onderaan subtiel in beeld kwamen, over m'n naam die buiten de foto stond en dan weer storend was, en nu ik die subtiel in een zo klein mogelijk lettertype in beeld als overlay gebruik is 't weer van dat.

                Ik zal in 't vervolg ook maar zo'n grote vettige copyright gebruiken zeker...?

                Mvg,

                Comment


                • #9
                  Re: B e D, phase 1

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

                  Ik zal in 't vervolg ook maar zo'n grote vettige copyright gebruiken zeker...?
                  Néé, nie doen!!

                  Voor mijn part mag je terug naar die subtiele 2 'ff'-en hoor, vond ik tenminste origineel en zeker niet storend .
                  Ik snap de opmerking wel ergens; 't is niet dat ze niet subtiel zijn, 't is meer dat ze doorheen de volle breedte lopen op een plaats waar je ze niet verwacht en waar ze de aandacht van de compo soms afleiden. In een hoekske krijg je dat effect niet met deze subtiliteit.

                  Maar wat betreft die andere vette signaturen (in totaal incoherente kleuren meestal dan nog), geef ik je 100% gelijk.
                  My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                  Comment


                  • #10
                    Re: B e D, phase 1

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                    Voor mijn part mag je terug naar die subtiele 2 'ff'-en hoor, vond ik tenminste origineel en zeker niet storend .
                    Toch nog iemand die ze niet storend vond...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jayjat_T Bekijk bericht
                    In een hoekske krijg je dat effect niet met deze subtiliteit.
                    Zo vond ik ze terug op die site. Enkel een klein stukje gecropt onderaan en ze waren bruikbaar voor hen Met dit systeem omzeil ik het makkelijke werk.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: B e D, phase 1

                      [off topic]

                      Frederic, ik snap je probleem niet, je bent copyrighthouder en iedereen die jou foto's misbruikt zonder toestemming is strafbaar. Gewoon een kwestie van een email en dreigen met gerechtelijke stappen. Los van dat ... wat kan iemand nu commercieel doen met een 700pix plaatje?
                      En aan de andere kant zou ik me ook nog eens trots voelen als iemand mijn plaatjes zou gebruiken ... maar het mag natuurlijk niet.

                      Geef mij maar je oude vertroude FF sig En zeg nou eerlijk....

                      Model: My all-time favourite :love: Photographer: Daddy :cool: Light: The pureness of natural light Mvg,


                      Dit is een voorbeeld FF zoals ik ze graag zie, zowel de foto's als de rest
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: B e D, phase 1

                        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

                        Frederic, ik snap je probleem niet, je bent copyrighthouder en iedereen die jou foto's misbruikt zonder toestemming is strafbaar. Gewoon een kwestie van een email en dreigen met gerechtelijke stappen. Los van dat ... wat kan iemand nu commercieel doen met een 700pix plaatje?
                        Toch is het mogelijk daar commercieel iets mee aan te vangen.
                        Ik heb een site gezien van iemand die huwelijksfotografie doet (of wou doen) op commerciële basis, maar alle foto's die op z'n site stonden waren gestolen van andere fotografen. Op die manier kon hij makkelijker aan klanten geraken. Het waren zelfs nog geen 700pix-plaatjes, en toch commerciëel uitgebuit

                        Toen ik mijn foto's zag heb ik ook meteen screendumps genomen en een dreigmail gestuurd. Na enige tijd waren ze verdwenen, maar hoe lang stonden ze er al op. En wie weet staan ze misschien nog op sites waarvan ik geen weet heb....?

                        En nu...? Nu terug on topic graag

                        Mvg,

                        Comment

                        Working...
                        X