Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cristel in de studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cristel in de studio

dit is een onbewerkte 100% crop.
    Alleeen Raw conversie gedaan ( met Breezebrowser Pro) en 100% uitsnede gemaakt.

Zelfde origineel, huid nabewerkt, soft blur masker erover en details weer teruggehaald, weer 100% uitsnede

Blur waarschijnlijk te sterk??
    Patrick

Dit is zoals ik het doe.

Eerst retouche van de schoonheidfoutjes
    Dan niveaus aanpassen
    Lichtje in de ogen toegevoegd
    Softing gedaan op tweede laag
    Ogen mond en haar doorgegomd
    Terug op één laag gebracht
    Smart sharpen 03 pixelsize en 80% uitgevoerd.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      heb je de details teruggepoetst via een een extra laag? alles onthullen?
      http://forum.belgiumdigital.com/show...ight=blur+huid
      Ik heb de huid verzacht volgens de methode die Scott Kelby bescrijft op pagina 294 van "het Photoshop CS2 boek"
      Dit gaat via een gecopieerde achtergrond (2x) dan de 2 copielagen met andere gaussian blur, en dan bij 1 laag blendmode op lichter en bij de andere op donkerder.
      Dan de blur lagen verenigen in een derde laag, daar via een laagmasker de details deels weer terugbrengen.

ik zag echter net dat bij de instellingen van het penseel ( waar ik het masker mee wegpoets) de stroom op 85 % staat, dus waar ik dacht 100% weg te vegen is er een deel van de blurlaag blijven staan.
      Zou dat een mogelijke reden kunnen zijn?
      @ Jeff: de methode die jij gebruikt kan zeker ook maar ik vind de huid in dit geval erg onnatuurlijk aandoen. Sorry.

Patrick
      ---------------------------------------------------------------------------------
      Een expert is iemand die op een bepaald gebied alle fouten al een keer gemaakt heeft
      Canon 20D/Sigma 18-55/ 28-75 F2.8/Canon 70-200 L F4/Sigma 170-500/ Canon 550 EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick_DV Bekijk bericht
        Ik heb de huid verzacht volgens de methode die Scott Kelby bescrijft op pagina 294 van "het Photoshop CS2 boek"
        Dit gaat via een gecopieerde achtergrond (2x) dan de 2 copielagen met andere gaussian blur, en dan bij 1 laag blendmode op lichter en bij de andere op donkerder.
        Dan de blur lagen verenigen in een derde laag, daar via een laagmasker de details deels weer terugbrengen.

ik zag echter net dat bij de instellingen van het penseel ( waar ik het masker mee wegpoets) de stroom op 85 % staat, dus waar ik dacht 100% weg te vegen is er een deel van de blurlaag blijven staan.
        Zou dat een mogelijke reden kunnen zijn?
        @ Jeff: de methode die jij gebruikt kan zeker ook maar ik vind de huid in dit geval erg onnatuurlijk aandoen. Sorry.

Patrick

yup.. als ie niet op 100% staat blijft er blur achter
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
        X