Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

First Urban-model Shoot [Mesen]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• First Urban-model Shoot [Mesen]

* i know dat de laatste vrij hard is uitgebrand, maar mij stoorde het niet echt*
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Re: First Urban-model Shoot [Mesen]

Technisch is de eerste wel de beste. Compositorisch is de laatste dan weer goed te noemen.

1. Jammer dat het model haar hoofd knal in het midden staat. De tonaliteiten zijn hier echt mooi. Misschien een vierkant van maken door boven wat af te snijden. MAAR dezelfde zwarting dan herdoen in de overschot van muur die je dan nog hebt want dit is echt mooi.

2. Duidelijk met breedhoek gemaakt. Is jammer want nu zijn die benen precies eindeloos lang. Het licht op het gezicht kan je in PS nog iets beter maken. Iets oplichten. Terug vrij centrale compo maar hier is het top.

3. Veruit de creatiefste. Je krijgt wel banding maar dat zal door het resizen zijn. Die uitgebrande plekken storen me ook niet. Enkel terug met een iets te grote breedhoek gemaakt. Haar hand lijkt wel super groot.

Effe recapituleren. Zwarting vind ik bij de drie beelden héél mooi. Hier en daar nog een beetje tweaken en je hebt naar mijn mening 3 mooie beelden.
    Good job!
    www.olivierdutre.com
    Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
      Technisch is de eerste wel de beste. Compositorisch is de laatste dan weer goed te noemen.

1. Jammer dat het model haar hoofd knal in het midden staat. De tonaliteiten zijn hier echt mooi. Misschien een vierkant van maken door boven wat af te snijden. MAAR dezelfde zwarting dan herdoen in de overschot van muur die je dan nog hebt want dit is echt mooi.

2. Duidelijk met breedhoek gemaakt. Is jammer want nu zijn die benen precies eindeloos lang. Het licht op het gezicht kan je in PS nog iets beter maken. Iets oplichten. Terug vrij centrale compo maar hier is het top.

3. Veruit de creatiefste. Je krijgt wel banding maar dat zal door het resizen zijn. Die uitgebrande plekken storen me ook niet. Enkel terug met een iets te grote breedhoek gemaakt. Haar hand lijkt wel super groot.

Effe recapituleren. Zwarting vind ik bij de drie beelden héél mooi. Hier en daar nog een beetje tweaken en je hebt naar mijn mening 3 mooie beelden.
      Good job!

bedankt voor commentaar :-) dit is een van de eerste keren dat ik is een goeie uitleg krijg wat beter zou kunnen doen en waar ik op moet letten de volgende keren
      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

Ik volg Oli4 ...

Wel jammer dat je in zo'n locatie niet echt gebruik gemaakt hebt van de elementen die deze locatie typeren ... ik mis de sfeer van Mesen.
        www.fotofolio.be

Comment

eerste: beetje veel zwart aan de bovenkant.
          de tweede: de beste.
          de derde: mooi, maar jammer van die lange hand.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier vind ik de 2de de beste omdat ik hier het zw-wit het mooiste vindt, op de 1ste teveel nutteloze ruimte boven het hoofd, de 3de is ook mooi omdat je naar mijn persoonlijk smaak een mooie balans hebt gevonden tussen de donkere linkerhelft en de ietwat overbelichte rechterkant. Enkel zie je hier minder de relatie tot het kasteel van Mesen en .... Bouk heeft idd een punt hier dat de hand ietwat te lang overkomt.
            Enfin, je mag er nog van deze plaatsen hier want dit doet uitzien naar nog
            BD0723BE

Comment

ah dit topic moet ik in de gaten houden
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

No2 voor mij, hoewel ik no3 heel sensueel vind overkomen. Jammer dat de laatste een tikkie vlekkerig is.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

knappe foto's, zeker nummer 3

had ik dat geweten had ik nog wat gebleven, ik heb het beste precies gemist!

knap gedaan andy en een knappe vriendin heb je

Comment

Nr 1 is maar wat
                    Maar 2 en 3 zijn zeer verdienstelijk. Alleen spijtig dat bij 2 de toch wel erg donkere oogkassen opvallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                      knappe foto's, zeker nummer 3

had ik dat geweten had ik nog wat gebleven, ik heb het beste precies gemist!

knap gedaan andy en een knappe vriendin heb je
                      mijn vriendin niet lol... das van een week voor dat wij zijn geweest... mijn vriendin staat hier ook ergens al opt forum ze

Comment

vind de sfeer van het kasteel ook niet echt terug in deze foto's wat idd wel jammer is. tweede vind ik het mooiste.

ps.: wat is tweaken?

groeten, robbe
                        Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
                        Wait. Look. Feel.
                        Then shoot ! (David Muench)

Comment

Working...
                        X