Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Technisch is de eerste wel de beste. Compositorisch is de laatste dan weer goed te noemen.
1. Jammer dat het model haar hoofd knal in het midden staat. De tonaliteiten zijn hier echt mooi. Misschien een vierkant van maken door boven wat af te snijden. MAAR dezelfde zwarting dan herdoen in de overschot van muur die je dan nog hebt want dit is echt mooi.
2. Duidelijk met breedhoek gemaakt. Is jammer want nu zijn die benen precies eindeloos lang. Het licht op het gezicht kan je in PS nog iets beter maken. Iets oplichten. Terug vrij centrale compo maar hier is het top.
3. Veruit de creatiefste. Je krijgt wel banding maar dat zal door het resizen zijn. Die uitgebrande plekken storen me ook niet. Enkel terug met een iets te grote breedhoek gemaakt. Haar hand lijkt wel super groot.
Effe recapituleren. Zwarting vind ik bij de drie beelden héél mooi. Hier en daar nog een beetje tweaken en je hebt naar mijn mening 3 mooie beelden.
Good job!
Technisch is de eerste wel de beste. Compositorisch is de laatste dan weer goed te noemen.
1. Jammer dat het model haar hoofd knal in het midden staat. De tonaliteiten zijn hier echt mooi. Misschien een vierkant van maken door boven wat af te snijden. MAAR dezelfde zwarting dan herdoen in de overschot van muur die je dan nog hebt want dit is echt mooi.
2. Duidelijk met breedhoek gemaakt. Is jammer want nu zijn die benen precies eindeloos lang. Het licht op het gezicht kan je in PS nog iets beter maken. Iets oplichten. Terug vrij centrale compo maar hier is het top.
3. Veruit de creatiefste. Je krijgt wel banding maar dat zal door het resizen zijn. Die uitgebrande plekken storen me ook niet. Enkel terug met een iets te grote breedhoek gemaakt. Haar hand lijkt wel super groot.
Effe recapituleren. Zwarting vind ik bij de drie beelden héél mooi. Hier en daar nog een beetje tweaken en je hebt naar mijn mening 3 mooie beelden.
Good job!
bedankt voor commentaar :-) dit is een van de eerste keren dat ik is een goeie uitleg krijg wat beter zou kunnen doen en waar ik op moet letten de volgende keren
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Hier vind ik de 2de de beste omdat ik hier het zw-wit het mooiste vindt, op de 1ste teveel nutteloze ruimte boven het hoofd, de 3de is ook mooi omdat je naar mijn persoonlijk smaak een mooie balans hebt gevonden tussen de donkere linkerhelft en de ietwat overbelichte rechterkant. Enkel zie je hier minder de relatie tot het kasteel van Mesen en .... Bouk heeft idd een punt hier dat de hand ietwat te lang overkomt.
Enfin, je mag er nog van deze plaatsen hier want dit doet uitzien naar nog
Comment