Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Los van de discussie over roken in het algemeen.... Een zwart-wit plaat als deze vind ik best mooi. De rooksliert mag dan wat mooier, net na het opsteken van de sigaret is het beste denk ik.
Vanuit een iets andere hoek genomen, of de pols iets anders gedraaid had ervoor gezorgd dat het kleine stukje kleding niet meer zichtbaar was geweest.
Foutieve handhouding met te overheersende pols (uitstekende knook) en overbelichting.
Regel in portret: wees voorzichtig met handen. Toon niet te veel binnenkant. Het is hier geen chiromantie.
Lippiercing is niet in harmonie met in PS toegepaste huidveredeling.
Hallo, foto's zien er erg goed. Belichting ed is weer helemaal top.
Ik vind deze foto's iets te glad, ik denk dat het komt door er verkleinen van je foto's. Kan zijn dat het origineel nog wat doortekening in de huid heeft welke verdwijnt naar verkleining.
Ik vind de huid van het gezicht veel te gladgestreken in het algemeen (chinadoll-effect) en zeker in vergelijking met de schouders en nek dan. Het lijkt van 2 veschillende mensen te komen. Binnenkant van de hand is idd meestal af te raden, buitenkant is veel mooier, hoewel het mij bij deze foto niet echt stoort. Goed concept wel, hier en daar wat schoonheidsfoutjes eh...
Even over de huid. Na aanleiding van de laatste twee reacties heb ik het origineel er nog even bijgepakt.
Deze heeft ook een verschil in gladheid van gezicht / lichaam. (beperkte visagie toegepast).
In het algemeen heb ik het allemaal iets gladder gemaakt en dit is
mijn persoonlijke voorkeur en vind het een stuk mooier. (niet overdreven gedaan, model heeft een prachtige huid)
Volgende keer ook make-up op de hals en bovenlichaam!
Comment