Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Krappe kadrering kan ik zeker smaken. Vind het een mooie foto, maar wat me stoort is de achtergrond ... Kleurscheidingslijn die door het model snijdt vind ik niet zo geslaagd ...
Voor de rest knap gedaan !
Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...
Ik vind het een prima plaat. Ben net bezig om ook een boel info te verzamelen mbt lingerie shoots. Dit ziet er gewoon goed uit en de achtergrond/omgeving stoort totaal niet. Sterker nog.... Zelf ben ik van mening dat lingerie vaker 'geshowed' wordt in 'huiselijke' omgevingen dan in de fotostudio Neemt niet weg dat ik het uiteraard in de studio ga proberen
ja over smaken gaan we niet twisten.
ik hou van de onconventionele plaatsen.
zoals hier. ik had plaats genoeg om ze tegen een egale muur te zetten, maar storende elementen zijn vaak mijn bondgenoten.
maar mercikes voor de reacties.
zeer goede foto, achtergrond stoort mij zeker niet, het moet niet altijd stereotype voor een effen (onzichtbare) achtergrond zijn, houding vind ik goed model dus, ik hou er wel van dat de bovenkant beter belicht is dan de onderkant, dat geeft de foto wel iets extra.
met pose en kadrering heb ik minder problemen, maar ik vind de kleur van het model naar onder toe (onderbuik/benen) verre van aantrekkelijk.
dat is bij gebrek aan apparatuur/
weet dat dit met mijn supersonische flitsinstallatie van 25 euro is genomen: zijnde:bouwlamp en nen vijfeuro witte paraplu.
Comment