Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht in het midden van de tunnel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Licht in het midden van de tunnel

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Hey, inderdaad, ik moet je gelijk geven

Deze foto's zijn echt echt te soften, veel te veel PS bewerkt ... matte "Fond de teint" of MU is hier totaal niet gebruikt hoor ... dit is allemaal PS
    'k Las op je site dat je modelletjes vraagt hun teennagels niet te lakken, dus als ze overmatig makeup smeren (wat mij bij zo'n jong meisje vrij overbodig lijkt) zul je toch ook vast voor jouw wensen uit durven komen als je ziet wat het voor nadelig effect heeft.
    Photoshop of geen photoshop: het gezicht ziet er te soft en te onscherp uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      'k Las op je site dat je modelletjes vraagt hun teennagels niet te lakken, dus als ze overmatig makeup smeren (wat mij bij zo'n jong meisje vrij overbodig lijkt) zul je toch ook vast voor jouw wensen uit durven komen als je ziet wat het voor nadelig effect heeft.
      Photoshop of geen photoshop: het gezicht ziet er te soft en te onscherp uit.

En misschien was dit nu juist wel de bedoeling

Gr. X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
        En misschien was dit nu juist wel de bedoeling

Gr. X.
        Dat kan, dat mag, maar daarop mag iemand neem ik aan toch wel 'n negatieve mening daarover hebben?

Comment

Dat kan, dat mag, maar daarop mag iemand neem ik aan toch wel 'n negatieve mening daarover hebben?
          Tuurlijk, daarom dat ik het ook zo formuleerde, als jij denkt dat het te soften is dan is dat idd. jou mening en moet je die neerpennen
          www.fotofolio.be

Comment

Je moet maar zo zien: als ik het fotowerk wat je maakte niet geweldig vond zou ik de moeite niet nemen om op dit aspect ervan te reageren. Maar uit ander werk van je blijkt dat je de techniek machtig bent, dat je creatieve ideeen hebt en je hebt ook nog 'ns de beschikking over lekker in 't oog springende sprankelende modellen. 't Is inderdaad wat je zelf van die foto wilt en waar 't model blij mee gaat zijn, maar persoonlijk zou ik gaan voor 'n ietwat minder gesofte look.

Comment

Sterke reeks, waaruit je eerste mij het langst bijblijft
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Mening wel, altijd natuurlijk En de mening van de fotograaf is er ook nog
                Hoe jouw mening ook is, mijn mening is dat er ook gekeken moet worden naar de bedoeling van de fotograaf. Het is precies zoals je zegt, Fotofolio weet waar hij mee bezig is

Gr. X.

Comment

Working...
                X