Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht in het midden van de tunnel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Licht in het midden van de tunnel

Ik vind wat overdreven gladgestreken, zeker waar de haarlijn is vooraan, het detail in de handen is ook foetsie door het gladstrijken, en weer dat poppetjeseffect, een beetje corrigeren vind ik goed maar 't is alsof ze van plastiek gemaakt is, waardoor je massa's detail verliest. Nuja, ieder zijn mening he, maar mij valt het op in de reclame-fotografie (zie megagrote reclames van BASE) dat men teruggaat naar de meer naturel-look, met oneffenheden en al, als de meid echt mooi is, en de foto ook, dan maakt dat niet uit. Mijn mening he..
    with Nikon, you can.

Comment

Knappe reeks
      Nikon materiaal

Comment

Drie super foto's, maar ook voor mij is de huid te gladgestreken. Als dat nu nog 'nodig' was geweest, maar met dit model lijkt me dat onwaarschijnlijk. Natuurlijk, over smaken en kleuren en huidjes, ...

Comment

knappe reeks, voorkeur voor de tweede
          Steven

Comment

Voor mij ook de 2e qua expressie, hoewel het gezicht wat scherper had mogen zijn naar mijn mening...

Comment

uberfijn gezicht, ik ga voor de eerste pic!
              http://www.duister.org

Comment

FANTASTISCH, vooral de achtergrond op nummer 2.
                Algemeen zeer mooie toning en mooie composities, dit kan ik erg waarderen.
                http://www.frankdoorhof.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht
                  Drie super foto's, maar ook voor mij is de huid te gladgestreken. Als dat nu nog 'nodig' was geweest, maar met dit model lijkt me dat onwaarschijnlijk.
                  Het model had veel matte "fond de teint" aan, dus daarmee is haar gezicht ook dof, dit was ook de bedoeling ...
                  www.fotofolio.be

Comment

Okay dan. Het was echt maar een ieniemienie puntje van 'kritiek' hoor, hoewel eigenlijk geen kritiek, meer een vaststelling dat mijn smaak een model liever een héél klein beetje natuurlijker heeft. Een doffe huid past anderzijds misschien wel in zo'n tunnel, aangezien daar niet veel of niet het geschikte licht is om een mensenhuid te laten glanzen. Hoe het ook zij, nogmaals, het zijn schitterende foto's, maar dat wist je zelf ook al lang. ; )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht
                      Okay dan. Het was echt maar een ieniemienie puntje van 'kritiek' hoor, hoewel eigenlijk geen kritiek, meer een vaststelling dat mijn smaak een model liever een héél klein beetje natuurlijker heeft. Een doffe huid past anderzijds misschien wel in zo'n tunnel, aangezien daar niet veel of niet het geschikte licht is om een mensenhuid te laten glanzen. Hoe het ook zij, nogmaals, het zijn schitterende foto's, maar dat wist je zelf ook al lang. ; )
                      Kritiek meer dan welkom, zo leert iedereen bij!
                      www.fotofolio.be

Comment

weer een "super-reeksje" Tom ... kan mij wel vinden in comm. ivm "gladgestreken huid" want dat was ook het eerste dat mij opviel.
                        Zuiver gevoelsmatig vind ik de derde de mooiste
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Mooie reeks met voorkeur voor 2 (een beetje science fiction, dit roept het bij mij op en maakt dit daardoor ietsje meer )

Mvg Jasmine
                          Update12/05/10
                          BLOG
                          Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

mooie reeks, de eerste vind ik super!
                            eMJeke
                            website

Comment

Kleuren, compo's en sprankelend modelletje:

De plastieke bewerking:
                              Er zit helemaal geen scherpte meer in het gezicht door dat overmatige soften. Daarmee sla je de plank naar mijn mening toch ernstig mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Kleuren, compo's en sprankelend modelletje:

De plastieke bewerking:
                                Er zit helemaal geen scherpte meer in het gezicht door dat overmatige soften. Daarmee sla je de plank naar mijn mening toch ernstig mis.
                                Hey, inderdaad, ik moet je gelijk geven

Deze foto's zijn echt echt te soften, veel te veel PS bewerkt ... matte "Fond de teint" of MU is hier totaal niet gebruikt hoor ... dit is allemaal PS
                                www.fotofolio.be

Comment

Working...
                                X