Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

collage's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• collage's

Ik heb ook eens collage's gemaakt van mijn kinderen. Ben eventueel van plan om ze groot te laten afdrukken en dan als cadeau aan mijn vrouw geven zodat ze ze kan ophangen op haar werk.

I put the sexy in dyslexia

Re: collage's

Mooi gedaan, alleen jammer dat bij de collage van Emma de foto's links onder en in het midden op de bovenste rij niet scherp zijn.
    www.kdfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
      Mooi gedaan, alleen jammer dat bij de collage van Emma de foto's links onder en in het midden op de bovenste rij niet scherp zijn.
      volledig mee eens, ik vind kinder foto's meestal wel prachtig, gewoon omdat ze zo verrassend uit de hoek kunnen komen. Dat gevoel heb ik hier opnieuw maar wordt een beetje verstoord door sommige foto's die echt niet scherp zijn.

voor de rest een heel mooie compositie, zeker die van simon!

Comment

Scherp of niet : het idee is leuk. En als Bert zijn vrouw dit krijgt om op haar werk aan de muur te hangen, zal ze hoogstwaarschijnlijk dolblij zijn. En ik meende te begrijpen dat het daarom te doen was ...

Dus... doen Bert (enkel goed opletten hoeveel je vergroot zonder dat het 'onscherpe' storend wordt)

Mvg, Quattra

Comment

heel leuk gedaan, zou wel die op de tweede rij recht(tussen de bladeren) in het groot willen zien, vind dat nl een erg leuke opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tuurlijk zal zijn vrouw hiermee dolblij zijn daar twijfel ik niet aan.
            Voor hen hebben de foto's trouwens ook nog eens een grote emotionele waarde, wat de kijk op dergelijke beelden minder objectief maakt.

Daarom deze post hier veronderstel ik zodat een eerlijke visie verkregen wordt.
            En gezien de kwaliteit van de omringende foto's vind ik die twee een beetje dooddoeners van het opzet. Dus als je kan zet daar gewoon twee scherpe in de plaats en je hebt een topproduct!

Maar des al niet te min leuk en origineel cadeau daar valt niets vanaf te doen!
            www.kdfotografie.be

Comment

Heel spontane mooie collages Tikkeltje spijtig van die nogal onscherpe bij Emma...

Comment

ik deel bouk zen mening,
                die tussen de blaadjes is enig - kunnen we die groot zien?
                k zou de volgorde van foto's bij simon misschien wat veranderen, zodat het groen en de muurtjes verdeeld zijn, misschien die met veel groen in diagonaal zetten en dan die met de blaadjes in t midden? is maar een suggestie hoor...

Comment

a) ik vind de opzet van je beslist te waarderen
                  b) ik ga met Trukje mee en zou die twee iets onscherpe foto's eruit doen.
                  c) ook met Bouk en Ellen ben ik het eens, zet die foto eens in het groot hier neer.
                  d) ondanks de bovenstaande punten zeker de moeite waard.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Bedankt voor jullie commentaren. Ik ga ze zeker eens toepassen.

Die met dat groen heeft hier al eens in het groot gestaan en Bouk vond hem toen ook al goed.

Pas een Sony alpha 100 gekocht en daar val ik mijn huisgenoten nu regelmatig mee lastig.
                    I put the sexy in dyslexia

Comment

Collage nummer 1 vind ik niet geslaagd door de gebruikte foto's. Veel te veel 'meer van het zelfde'; foto's die helemaal niets toevoegen.
                      De sterkste 3 van die collage vind ik die tussen het blad (alleen als je die groter zet dat blauwgroene op de achtergrond nog wegklonen), op rij 1 de meest linkse en op rij 3 de meest linkse.
                      De foto's waarbij ie met z'n gezicht weggedraaid staat zijn nietszeggend en die waar ie achter dat gaas zit voegen ook niets toe.

Bij collage nummer 2 zou ik 't ook op 3 stuks houden. Links boven, midden onder en midden boven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                        Die met dat groen heeft hier al eens in het groot gestaan en Bouk vond hem toen ook al goed.

Comment

Working...
                        X