Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4,5 maand ver (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4,5 maand ver (18+)

Met mijn toch wel beperkt mogelijkheden geprobeerd dit zo belangrijke moment voor ons vast te leggen...

Groeten,

Frederic

Frédéric
    Canon 30 & 300 D, EFS 18-55, EF 50 1:8, TAMRON 28-200 DII en sparend voor het echte L-gerief.

Re: 4,5 maand ver (18+)

Heb al veel zwangerschapspics zien verschijnen, maar deze is toch weer nét even anders dan de traditionele: mooi standpunt, mooi lichtspel en dito kleuren.

't Is maar om te zeggen dat 'k 'm best goed vind
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Ben het met JayJay eens. Hoef niet altijd zwart wit te zijn en super donker. Het is ook iets vrolijks in je leven toch? Binnenkort moet ik er ook een keer aan geloven... dus bedankt voor de inspiratie
      ps.. heel veel geluk gewenst! Dat het maar een mooi en gezond kindje mag worden. En hou ons regelmatig op de hoogte met nieuwe platen!!
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

mooi gedaan , alleen zou ik nog een paar maanden wachten met de foto
        of heb ik het mis ?!

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus999 Bekijk bericht
          Met mijn toch wel beperkt mogelijkheden geprobeerd dit zo belangrijke moment voor ons vast te leggen...
          En koesteren, en elke maand een nieuwtje
          www.fotofolio.be

Comment

mooie opname, de rechterhand had iets meer in beeld gemogen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

lief ... en kvind het rood prachtig ... ondanks het overaanbod these days van nikszeggende banale red things ... beetje allergisch voor valentijntoestanden
              Scotty... beam me up !!!

Comment

voor mij is dit een prachtige foto maar waarom die 18+ vermelding?
                Leven we echt nog in de middeleeuwen?
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

zeer goed gedaan, niet alledaags! 18+ was idd niet nodig, ik ben tegen censuur en overbescherming dusdoende...
                  with Nikon, you can.

Comment

Ik vind ook dat die 18+ niet nodig was in dit geval, maar ik ken geen regels hieromtrent op de site. EN heb dus het zekere voor het onzekere genomen.

Zelf ben ik eerder heel liberaal op dit vlak maar laat eenieder voor zichzelf uitmaken wat hoe wie en wanneer.

In alle geval allen hartelijk bedankt voor de commentaren en de gelukwensen !!!

Groeten,
                    Frédéric
                    Canon 30 & 300 D, EFS 18-55, EF 50 1:8, TAMRON 28-200 DII en sparend voor het echte L-gerief.

Comment

mooi moment

Comment

Met de beperkte middelen, vind ik het heel mooi licht en kleur. Het beeld heeft goed de warmte uit dat het kleintje mag voelen in de buik. Bij een volgende foto zou ik wat meer naar de voorkant draaien zodat de rechterhand want meer zichtbaar moge zijn. Geniet van de volgende 4,5 maanden.

Mvg Jasmine
                        Update12/05/10
                        BLOG
                        Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

Working...
                        X