Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb al veel zwangerschapspics zien verschijnen, maar deze is toch weer nét even anders dan de traditionele: mooi standpunt, mooi lichtspel en dito kleuren.
't Is maar om te zeggen dat 'k 'm best goed vind
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Ben het met JayJay eens. Hoef niet altijd zwart wit te zijn en super donker. Het is ook iets vrolijks in je leven toch? Binnenkort moet ik er ook een keer aan geloven... dus bedankt voor de inspiratie
ps.. heel veel geluk gewenst! Dat het maar een mooi en gezond kindje mag worden. En hou ons regelmatig op de hoogte met nieuwe platen!!
lief ... en kvind het rood prachtig ... ondanks het overaanbod these days van nikszeggende banale red things ... beetje allergisch voor valentijntoestanden
Met de beperkte middelen, vind ik het heel mooi licht en kleur. Het beeld heeft goed de warmte uit dat het kleintje mag voelen in de buik. Bij een volgende foto zou ik wat meer naar de voorkant draaien zodat de rechterhand want meer zichtbaar moge zijn. Geniet van de volgende 4,5 maanden.
Comment