..en nog veel te leren natuurlijk! Kleine burnout op de 3 kreeg ik nie weg... (ben nadien gaan onderbelichten)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste poging modelshoot...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eerste poging modelshoot...
het zijn schone foto's mag ik vragen waar deze genomen zijn?? en ik heb een gevoel dat ze mooier overkomen in zw(maar dat is een persoonlijke voorkeur)
prima shootgreetzzzz canon 400D dude
-
-
Comment
-
Op zich zijn het mooie foto's, goeie belichting...
Bij de eerste stoort die cementvlek een beetje, en bij de tweede is er iets met je bokeh die lijntjes?Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
ik vind no2 heel apart om naar te kijken. Technisch zou ik hier niet direct een antwoord op kunnen geven of de beperkte DOF nu wel of niet hoort. Het komt heel erg kunstmatig over maar heeft aan de andere kant iets heel speciaals. Tis erg radicaal maar ik vind het best te pruimen
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Technisch helemaal ok, maar lees eens deeltje 1 van mijn handleiding over compositie. Nooit een model zo centraal in de foto brengen!Fullator
Fotostudio Candela Zone
website: http://www.chronax.be
website: http://www.marquisemodels.eu
Comment
-
Technisch dik in orde !!Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Op zich zijn het mooie foto's, goeie belichting...
ik vind no2 heel apart om naar te kijken. Technisch zou ik hier niet direct een antwoord op kunnen geven of de beperkte DOF nu wel of niet hoort. Het komt heel erg kunstmatig over maar heeft aan de andere kant iets heel speciaals. Tis erg radicaal maar ik vind het best te pruimen
Nochtans geen photoshop, gewoon F2.8 op 75mm, met de KM 28-75 (is eigenlijk een Tamron) - enkel wat levels gedaan op deze foto.
en bij de tweede is er iets met je bokeh die lijntjes?
Nooit een model zo centraal in de foto brengen!
Ik wou deze foto's snel posten, heb deze genomen met minder aandacht voor compo (begon te regenen, koud, moest snel...) - misschien crop ik de foto's nog met Z/W bewerking.
bedankt voor jullie commentaar!
Comment
-
Voor je eerste modelshoot helemaal niet verkeerd!
Volgens "de handleiding" van Fullator kun je aan jouw foto's zien dat je een "beginner" bent omdat je de gulde regel niet hebt toegepast...
zet nooit je model in het midden! Er is op dit forum al zo veel geschreven over deze "gulde regel" maar die mag je van mij met een korreltje zout nemen. Vooral het woord; nooit, en vooral het uitroepteken...
Geniet verder van je fotografie dan kunnen wij dit ook.
Gr, PaulM8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...
Comment
-
Re: Eerste poging modelshoot... update 3de foto
(sorry foutje)Last edited by TonioRoffo; 10 februari 2007, 23:34.
Comment
-
-
Is het omdat ik zelden met full -color- uit -het -kaske werk, maar bij mij schort er wat aan de kleuren. 1 is een tikkeltje te rood en 3 brengt me helemaal in de war door de fel groene bomen en het te rode hoofd. Of is het mijn monitor
Comment
-
Is het omdat ik zelden met full -color- uit -het -kaske werk, maar bij mij schort er wat aan de kleuren. 1 is een tikkeltje te rood en 3 brengt me helemaal in de war door de fel groene bomen . Of is het mijn monitor
Comment
-
zeer mossige bomen!
Hier ziet het er goed uit, maar mijn monitor is niet calibrated... vindt iemand anders ook dat de kleuren slecht zijn? thx for the feedback
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtTechnisch dik in orde !!
Comment
Comment