Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo aan iedereen,dit is mijn eerste post hier.Indien ik iets niet volgens de regels van het spel doe mag je me er altijd op wijzen.
Groetjes Ignace(jasken)
het was liefde op het eerste gezicht....mijn Canon en ik.
Het "dichtgelopen" oog is dan misschien fotografisch gezien niet perfect, maar 'k vind wel dat het bijdraagt, de ogen volledig zien is soms net een tipje van de sluier lichten... en soms wil je gewoon nog wat je fantasie laten werken?
Het "dichtgelopen" oog is dan misschien fotografisch gezien niet perfect, maar 'k vind wel dat het bijdraagt, de ogen volledig zien is soms net een tipje van de sluier lichten... en soms wil je gewoon nog wat je fantasie laten werken?
Bedankt voor de mooie reacties.Inderdaad,voor de kleine details zal ik in 't vervolg meer oog hebben.Daar is het om te doen,bijleren,verbeteren .Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik wel hulp heb gekregen bij de nabewerking van de foto van een ander BD lid.
Bedankt voor de mooie reacties.Inderdaad,voor de kleine details zal ik in 't vervolg meer oog hebben.Daar is het om te doen,bijleren,verbeteren .Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik wel hulp heb gekregen bij de nabewerking van de foto van een ander BD lid.
Comment