Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim in studio - UPDATED

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim in studio - UPDATED

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
    studio/modellenfotografie is geheel niet mijn ding
    Pfffft wat kom je dan in dat onderdeel doen??????? Als dit geheel je ding niet is, laat je dit toch gewoon links liggen en ga je zeker niet beginnen provoceren.

Waar zijn we mee bezig zeg??? De boel wordt hier serieus verziekt door zo'n enkelingen. Sorry dat is mijn idee hierover
    Groetjes DD
    Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      studio/modellenfotografie is geheel niet mijn ding,
      Zoals nogmaals blijkt: de beste stuurlui staan aan wal...

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
        Alooo ?
        Wat een polemiek voor 2 x niks.
        ........nou, noem jij dat dan maar 2x niks.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
          Pfffft wat kom je dan in dat onderdeel doen??????? Als dit geheel je ding niet is, laat je dit toch gewoon links liggen en ga je zeker niet beginnen provoceren.

Waar zijn we mee bezig zeg??? De boel wordt hier serieus verziekt door zo'n enkelingen. Sorry dat is mijn idee hierover
          oh, dus je moet zelf ook studiofotograaf (willen) zijn om interesse in dit foto-onderdeel te mogen hebben?

er zijn neem ik aan ook genoeg mensen die foto's beoordelen van bijv. macro's van insekten terwijl ze daar zelf nooit aan zouden beginnen die te maken

't was overigens naar aanleiding van iemands opmerking dat ik wel jaloers op dat type werk zou zijn dat ik dat vertelde omdat dat dus totaal niet speelt: sommige modellenfotografie vind ik prachtig om te zien en ander dus niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Zoals nogmaals blijkt: de beste stuurlui staan aan wal...
            en wat is daar mis mee?

't is niet voor medestudiofotografen dat iemand een model fotografeert, het is zelfs niet bedoeld voor fotografen op andere gebieden: veel fotografie (eenmaal commercieel gebruikt) zal in de smaak moeten vallen bij de leek en ik ontken zeker niet dat er voor deze foto's markt is

Comment

Mensen, 1) we zijn hier in showcase, niet fotodiscussie, 2) misschien moeten we 'n regeltje overnemen van bij PhotoSig, want deze "discussie" loopt uit de hand:

However, please remember that you are critiquing the photo, NOT the subject. Let's say it's a photo of a train, and you find trains boring. You have no interest in trains, and no interest in looking at photos of trains. In that case, you probably shouldn't be critiquing the photo (and we wonder why you are looking at it!). Certainly you should not critique it to make the point that train photos are boring.
              In dit geval heeft paparazzi geen zin interesse in zo'n modellen, dus misschien.....

Niet om paparazzi te viseren, ik trek enkel de parallel "trains = boring" naar "blond+grote borsten = bimbo+geen interesse". Dit soort discussies (niet enkel over modellen) ben ik al eerder tegengekomen op BD en helpen niemand vooruit.
              Misschien moeten we bij BD ook zo'n regeltje hier invoeren? (of is die er al )

Just my 2c
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                Misschien moeten we bij BD ook zo'n regeltje hier invoeren?
                Overschot van gelijk! Hier bespreken we wel degelijk foto's en hun opnametechnieken. Hier bespreken we geen borsten, pukkels, brilmonturen...enz. Zij die denken dat wél te mogen, die mogen altijd eens een zelfportret posten zodat anderen eerst hén eens kunnen bespotten

Mvg,

Comment

selectief lezen is velen hier ook niet vreemd aangezien de paar foto's waar ik negatief commentaar

Stom of kwaadwilligheid? Je kiest zelf maar.

Niemand gaat je verwijten als je een negatieve beoordeling geeft van een foto.
                  Wel als je voortdurend niets ter zake doende en kwetsende commentaar geeft ( zoals hier op het model )

Mod jo(han)
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                    Mensen, 1) we zijn hier in showcase, niet fotodiscussie, 2) misschien moeten we 'n regeltje overnemen van bij PhotoSig, want deze "discussie" loopt uit de hand:
                    In dit geval heeft paparazzi geen zin interesse in zo'n modellen, dus misschien.....
                    Niet om paparazzi te viseren, ik trek enkel de parallel "trains = boring" naar "blond+grote borsten = bimbo+geen interesse". Dit soort discussies (niet enkel over modellen) ben ik al eerder tegengekomen op BD en helpen niemand vooruit.
                    Misschien moeten we bij BD ook zo'n regeltje hier invoeren? (of is die er al )
                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Overschot van gelijk! Hier bespreken we wel degelijk foto's en hun opnametechnieken. Hier bespreken we geen borsten, pukkels, brilmonturen...enz. Zij die denken dat wél te mogen, die mogen altijd eens een zelfportret posten zodat anderen eerst hén eens kunnen bespotten

In dat geval zou je dus ook alle opmerkingen moeten schrappen die postief oordelen over de gefotografeerde modellen en die dus niet over de gebruikte techniek van de fotograaf gaan. Opmerkingen zoals mooie uitstraling of mooi figuur etc. Want negatieve opmerkingen schrappen en wel graag alle opmerkingen toestaan die een veer in de reet steken, houdt ook geen steek.

Comment

paparazzi ge meugt dan agauwe stoppen met zagen he, niemand geeft om overdreven femenistisch gelul. Ofwel ben je voor dit soort fotografie ofwel niet (en dan heb je weinig op deze post te zoeken, tenzij de beoordeling echt technisch is, wat ze van jou zeker niet was), maar niemand je mening opdringen en niemand beledigen lijkt mij hier de boodschap. kzou zeggen, einde discussie?

grtz
                      with Nikon, you can.

Comment

Hm moesten we nu allemaal haar eens negeren. Dan zal ze vanzelf wel stoppen. Is net een klein kind dat om aandacht ligt te janken, negeer het efkes en het janken is gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
                          Hm moesten we nu allemaal haar eens negeren. Dan zal ze vanzelf wel stoppen.
                          Hier ga ik mee akkoord!!

Is net een klein kind dat om aandacht ligt te janken, negeer het efkes en het janken is gedaan.
                          Dit is dan weer dom omdat je hier weer eens reactie mee uitlokt. En het spel aan de gang houd.
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Hm moesten we nu allemaal haar eens negeren. Dan zal ze vanzelf wel stoppen. Is net een klein kind dat om aandacht ligt te janken, negeer het efkes en het janken is gedaan.
                            daarin zou ik je dolgraag gelijk geven ,maar ik kan het niet ,wekelijks zoniet dagelijks kom ik zulke types tegen ,gek word je ervan ,en dan vind je zulke dingen niet gerechtvaardigd en wil je jezelf uiten tegenover de persoon die zo tegen jan en alleman te keer gaat ,ik houd niet van zulke mensen en haat het als men niks maar dan ook niks van toegevingen doet ,om een eerlijk en open dialoog te voeren , zulke mensen worden zo geboren en maken er een sport van om de boel te verzieken, ten koste van wat dan ook ,ik vind dit helemaal niet leuk meer

Als ik een verkeerde opmerking maakte ,gelieve mij dan te excuseren.
                            (het was niet eens moeilijk om dat neer te schrijven)

Comment

Negeren is de ergste straf die men ieand kan opleggen Ok, ter conditionering bij baby's, honden of psychiatrische patiënten. Maar toch niet tov onze mede forumleden hé Iedereen heeft recht op een mening.

Comment

Shake hands and make up everyone, we moeten nog met elkaar leven he hier...
                                with Nikon, you can.

Comment

Working...
                                X