Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim in studio - UPDATED

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim in studio - UPDATED

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
    -zou ook wel eens willen zien wie na 3 jaar zulke fotos kan neerzetten
    -denk dat er veel fotograven jaloers zijn op de mogelijkheden om met een dergelijk matriaal te kunnen werken zowel wat het model als het matriaal betreft.
    -persoonlijk vind ik het ongepast om mensen af te breken om hun werk ,smaken verschillen ,iedereen zal het daar wel mee eens zijn , dat de borsten de aandacht trekken is waarschijnlijk wel de bedoeling ,so what!!
    deze post heeft weeral eens veel reacties uitgelokt , wat voor mij wil zegen dat de fotos de aandacht hebben getrokken,en volgens mij is dat de bedoeling , of maken we er aleen om maar op dat knopje te kunnen duwen dacht het niet , houd u van commentaar als ge jaloers zijt ,geef technise uitleg als je dit kunt ! ,vind je het mooi zeg het ,vind je het niet zeg het ook ,maar maak geen ruzie
    wie maakt er ruzie?
    als je negatief commentaar al ruzie noemt...

jaloers ben ik overigens ook zeker niet

Comment

:
      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      jij noemt dat schofferen: ik noem dat 't beestje bij z'n naam noemen
      een andere vrouw zal zich misschien beledigd voelen doordat ze vooral als stoeipoes wordt bekeken, deze doet zelf haar best er zo uit te zien
      Tja, als je er van uitgaat dat elk model in het echte leven er hetzelfde uitziet of als de foto's die van haar genomen worden... rolleyes:

En het uiterlijk is natuurlijk alles, daaraan kan je zien hoe de mensen hun karakter ineen zit. Paparazzi, moest je in andere topics al niet zo'n hoop zever eruit gezwierd hebben, zou ik nog denken dat je het meent.
      Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel Bekijk bericht
        :Tja, als je er van uitgaat dat elk model in het echte leven er hetzelfde uitziet of als de foto's die van haar genomen worden...
        nee zeker niet, maar iemand die d'r haar tot op 't witte toe blondeert en borstvergroting laat doen, profileert daarmee haar eigen stijl en persoonlijke smaak wat dus ook zeker deel uitmaakt van iemands karakter

Comment

Op het moment dat jij dit model een "bimbo" noemde, wist je nog niet dat ze een borstvergroting had laten doen. Zie reply 19 van gisteren 10u25. Ik heb jouw borsten nog niet gezien, Paparazzi, en ik zou dat ook graag zo houden, maar ik veronderstel dat jij door moeder natuur met een welhaast perfect stel borsten toebedeeld bent. Laat anderen die minder geluk gehad hebben de vrijheid om daar iets aan te doen, maar veroordeel ze niet tot "bimbo". We leven in het jaar des Heren 2007, hé. Dus waarom zouden we geen gebruik maken van de wonderen der techniek ?
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

Comment

nee zeker niet, maar iemand die d'r haar tot op 't witte toe blondeert en borstvergroting laat doen, profileert daarmee haar eigen stijl en persoonlijke smaak wat dus ook zeker deel uitmaakt van iemands karakter
            Maar dan eigen jij je het recht toe om een veralgemening uit te voeren en om aan de hand van uiterlijke kenmerken (haarkleur, maat van boezem, ...) direkt een oordeel te vellen over het karakter van het model. In hoeverre was je eigenlijk op de hoogte van het al dan niet bijwerken van de borsten en de eventuele ingrepen (zoals de haarkleur) die eventueel speciaal voor de foto's gedaan werden? Was het niet gewoon een mening die je gevormd had voor je de feiten wist?
            Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Als iemand zich bewust zo'n Pamala-Andersonlook aanmeet, zal ze daar voor- en tegenstanders van treffen. 'k Vind zo geblondeerde haren en opgeblazen voorgevel nogal goedkoop en sletterig staan, maar dat is iemands vrije keus en zo te merken valt ze bij 't manvolk nogal in de smaak, dus zal ze er vast niet om treuren dat ze door sommige anderen niet als mooie vrouw wordt gezien.

Ik dacht dat we hier waren om fotografie te bespreken en mooie foto's te bekijken en aan hand van beide iets bij te leren en onszelf te verbeteren;

hoe jij uithaalt naar dit model zegt veel meer over jou dan over het model zelf. Mijn vraag rest dan nog als jij hier wel op je plaats zit. Enige excuses van jouw kant zijn nu zeker het minste wat je kunt doen, of voel je je daar té ijdel voor...?

Wat de foto's betreft: Ik vind deze alleszins stukken beter dan de jacuzzi-reeks. ze halen meer het niveau dat we van je gewoon zijn, Gino.
              Persoonlijk ga ik toch voor de eerste alleen al omwille van de compo. Misschien zou ik die persoonlijk zelfs durver bijsnijden tot een vierkant formaat, maar misschien is dat persoonlijke smaak.

Hoe dan ook Gino, trek het je allemaal niet teveel aan wat hier dikwijls over je 'gebraakt' wordt. Meestal komt zo'n kritiek van mensen die er zelf niet eens in slagen zo'n model voor de lens te krijgen

Mvg,

Comment

en de manier waarop jij hier reageert en iemand (die je persoonlijk niet kent) veralgemeent, beoordeelt en veroordeelt op basis van zijn/haar uiterlijk, zegt natuurlijk ook veel over jouw karakter ...

Sorry dat ik op deze manier moet reageren. Maar het is al de tweede keer op een paar dagen tijd dat sommige forum-leden zich geroepen voelen om mensen te beoordelen op basis van eigen sexistische vooroordelen (cfr topic Eroticabeurs)

Dat je van mening bent dat Kim (die ik NB ook niet persoonlijk ken) een bimbo eerste klas, goedkoop en sletterig vindt, is je goed recht. Maar hou je persoonlijke mening aub voor jezelf en begin niet iemand zomaar te beledigen.

PS.
                juist mensen die zich bewust tentoonstellen (bijv. door model te spelen) vragen er om om bekeken te worden ...
                De meisjes die hier regelmatig als model figureren zullen ook wel eens glimlachen om zoveel domheid ...

Het minste dat je als fotograaf kan doen is een beetje respect tonen voor je model.

Comment

Alooo ?

Denk dat jullie beter eens aan de toog afspreken.
                  Wat een polemiek voor 2 x niks.
                  Helemaal geen slechte foto's, al zouden niet op de "riged tool" kalender gestaan hebben.
                  Al de rest blala, laat da meiske gerust, het gaat om de foto.

Goeienavond
                  Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
                    en de manier waarop jij hier reageert en iemand (die je persoonlijk niet kent) veralgemeent, beoordeelt en veroordeelt op basis van zijn/haar uiterlijk, zegt natuurlijk ook veel over jouw karakter ...
                    ja, dat zegt inderdaad zoveel dat ik mijn werkelijke mening niet achterbaks verborgen houdt maar 'm uitspreek, waardoor mensen tenminste weten wat er gedacht wordt ipv dat zulke dingen alleen achter hun rug gezegd/gedacht worden...

Sorry dat ik op deze manier moet reageren. Maar het is al de tweede keer op een paar dagen tijd dat sommige forum-leden zich geroepen voelen om mensen te beoordelen op basis van eigen sexistische vooroordelen (cfr topic Eroticabeurs)
                    het zijn dan ook de foto's die expliciet die seksualiteit (hét cliché ideaal van een groot deel van de mannelijke bevolking) benadrukken terwijl ik al heel wat naaktere foto's heb gezien welke een stuk smaakvoller worden gebracht

Dat je van mening bent dat Kim (die ik NB ook niet persoonlijk ken) een bimbo eerste klas, goedkoop en sletterig vindt, is je goed recht. Maar hou je persoonlijke mening aub voor jezelf en begin niet iemand zomaar te beledigen.
                    Ik denk dat als iemand echt achter dat uiterlijk staat waar ze zelf voor gekozen heeft, ze zich beslist niet beledigd zal voelen door een seksegenoot.

Het minste dat je als fotograaf kan doen is een beetje respect tonen voor je model.
                    De fotograaf in kwestie zal dat ook wel doen zeker, want 't is tenslotte helemaal naar zijn smaak.

En zoals al eerder door Trebs gezegd: er is markt voor dit soort shots van dit soort meisjes, dus waarom zou iemand zich zo in de verdediging laten drijven door slechts een enkel meisje wiens smaak dit soort shots totaal niet zijn?

Comment

Hallo Werner, wat denk je ervan ??
                      Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                      SB600
                      Tripod: Velbon CX 530

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Hoe dan ook Gino, trek het je allemaal niet teveel aan wat hier dikwijls over je 'gebraakt' wordt. Meestal komt zo'n kritiek van mensen die er zelf niet eens in slagen zo'n model voor de lens te krijgen
                        studio/modellenfotografie is geheel niet mijn ding, dus afgunst kun je al helemaal wel vergeten bij je opmerking

'k zal ongetwijfeld mensen vergeten te noemen die ook dingen maken die mij aanspreken, maar onder de staged modellenfotografie die ik hier al heb gezien vind ik zowel fotofolio als trebs absolute toppers; ze geven niet alleen blijk de techniek te beheersen, maar weten ook creatief 'n speelse eigen stijl te hanteren die mij aanspreekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel Bekijk bericht
                          ....In hoeverre was je eigenlijk op de hoogte van het al dan niet bijwerken van de borsten en de eventuele ingrepen (zoals de haarkleur) die eventueel speciaal voor de foto's gedaan werden? Was het niet gewoon een mening die je gevormd had voor je de feiten wist?
                          Kom, kom dat ziet toch iedereen! Maar ik vind dat niet erg ik kijk er graag naar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert62 Bekijk bericht
                            Kom, kom dat ziet toch iedereen.!
                            was ik vergeten op te reageren, maar 't lag er inderdaad nogal bovenop
                            (hoewel ik mij realiseer dat er vast ook enkele ongelukkigen zijn die zo'n herniaveroorzakende voorgevel van moeder natuur hebben gekregen en daar letterlijk en figuurlijk onder gebukt gaan...)

Wegens 'n gekregen pm even 'n verduidelijking: ik ben zeker niet tegen operaties die men om schoonheidsredenen op zichzelf wil toepassen. 'k Zou t zelf misschien ook hebben gedaan als ik '2 erwten op 'n plankje' had. Maar in dit geval vind ik 't formaat niet bij haar verder mooie slanke lichaam passen.

Comment

Re: Kim in studio

Oorspronkelijk geplaatst door iceman Bekijk bericht
                              bij de onderste foto worden mijn ogen altijd naar de linkerkant van de foto getrokken raar he'
                              Tja, die C met een cirkeltje rond.... was mij nog niet opgevallen..

Comment

@ paparazzi

Ik vraag mij eigenlijk wel af of er hersenen in uw kop zitten of dat uw kop vol zit met erwten die op hun verkeerde plaats zitten?!?

Ik (en vermoedelijk veel anderen hier) kan mij mateloos ergeren aan uw ongegrond gezaag en gekanker. Het enige wat je blijkbaar kan is mensen afbreken en uitkafferen en over de kleinste dingen zitten neuten. In iedere topic moet je wel uw zegje kunnen doen of het gaat u blijkbaar niet goed af. Hou aub rekening met wat uw zegt want bepaalde opmerkingen zijn ronduit afbrekend en denigrerend voor het model in kwestie, een beetje respect is volgens mij wel zeer ver te zoeken.
                                En ik denk bovendien niet dat ik de enige ben die zo over uw gedrag denkt. Als jij ronduit uw mening zegt over anderen, dan mag ik ook dit doen bij u.
                                In mijn ogen ben je een k.kwijf!!

sorry voor het off-topic gedoe, maar ik kookte zowat over nu, want wat jij naar dit model haar hoofd smijt is er ver over voor mij.

on-topic,
                                Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 1 en ook ik vindt deze foto's pakken beter dan die in de jacuzzi.

groeten

jocca

Comment

Working...
                                X