Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim in studio - UPDATED

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim in studio - UPDATED

je mag je aan mij ergeren, ik neem zoals je ziet zelf ook geen blad voor de mond

het model kiest in dit geval bewust voor haar uiterlijk, dus zal waarschijnlijk zeer tevreden zijn en zich niet storen aan de mensen die haar uiterlijk niet mooi vinden

Comment

Eerste foto teveel stress in de linkerkuit en had ook de schaduw op de linkerknie proberen te vermijden door niet te steunen met het ene been op het andere.

Tweede foto, heel rare belichting op het been.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
        @ paparazzi..... en over de kleinste dingen zitten neuten. .....

De kleinste dingen lijkt hier wat minder op zijn plaats

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert62 Bekijk bericht
          De kleinste dingen lijkt hier wat minder op zijn plaats
          hahahahahaha!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
            @ paparazzi

Ik vraag mij eigenlijk wel af of er hersenen in uw kop zitten of dat uw kop vol zit met erwten die op hun verkeerde plaats zitten?!?

Ik (en vermoedelijk veel anderen hier) kan mij mateloos ergeren aan uw ongegrond gezaag en gekanker. Het enige wat je blijkbaar kan is mensen afbreken en uitkafferen en over de kleinste dingen zitten neuten. In iedere topic moet je wel uw zegje kunnen doen of het gaat u blijkbaar niet goed af. Hou aub rekening met wat uw zegt want bepaalde opmerkingen zijn ronduit afbrekend en denigrerend voor het model in kwestie, een beetje respect is volgens mij wel zeer ver te zoeken.
            En ik denk bovendien niet dat ik de enige ben die zo over uw gedrag denkt. Als jij ronduit uw mening zegt over anderen, dan mag ik ook dit doen bij u.
            In mijn ogen ben je een k.kwijf!!
            Dit vind ik echt wel grappig, zagen en zijken over de taal van iemand anders en zeggen dat het beneden niveau is en zich dan direct tot dit niveau verlagen.
            Dat laat direct zien dat je veel slimmer bent???
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
              het model kiest in dit geval bewust voor haar uiterlijk, dus zal waarschijnlijk zeer tevreden zijn en zich niet storen aan de mensen die haar uiterlijk niet mooi vinden
              Iedereen kiest voor een bepaalde look en niet iedereen (gelukkig maar) vindt elke stijl aantrekkelijk. Er is wel een verschil met een bepaald uiterlijk niet mooi vinden en hier een mening over formuleren en iemand beledigen op basis van zijn/haar uiterlijk.
              Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Hallo,

wat een verloren tijd en moeite van jullie hier om al deze berichten in deze topic te schrijven! Behalve de berichten die over de foto's zelf gaan eh. ;-)
                Naar mijn weten trekt ze er zich toch niets van aan wat andere mensen over haar denken. Ze is al die starende en jaloerse (vrouwen)blikken ondertussen al gewoon hoor! Of je zo'n lichaam nu mooi vindt of niet is hier niet gevraagd...'tgaat hier immers om de foto's eh en niet om je persoonlijke mening over borstvergrotingen e.d.

Dus mensen...Leven .... en laten leven!

Foto 1 voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geunsb Bekijk bericht
                  Naar mijn weten trekt ze er zich toch niets van aan wat andere mensen over haar denken.
                  En gelijk heeft zij.

Foto 2 voor mij ... en niet alleen om haar borsten

Comment

Hihi, eigenlijk wel grappig wat voor discussies er onstaan na het posten van, heum, laat ik het pin-up foto's noemen.
                    Mannekes, smaken verschillen, veel mensen ( zowel vrouwen als mannen) zien graag foto's zoals deze, andere mensen ( zowel mannen als vrouwen) houden meer van andere model foto's.
                    Dat meisje heeft haar best gedaan om er in haar ogen goed uit te zien en gelukkig te zijn, ze doet nu dingen (model zijn) die ze graag doet, en ze is gelukkig.
                    Mooi of niet, dat is voor iedereen anders.
                    Gelukkig maar.
                    En nu allemaal braaf en geen ruzie meer maken!!

Moeke Anik.
                    Is humor van de bovenste plank weggelegd voor kleine mensen?

foto's

Comment

Deze foto's zijn top . Ik wou dat ik dat ook kon na 3 jaar.

Steco
                      Groetjes Steco

Comment

Paparazzi

Je houding is ongelooflijk arrogant, irriterent en onbeschoft.

Ik weet natuurlijk niet of dit voortkomt uit domheid of jaloersheid maar geen van beiden geeft je het recht om mensen af te kraken zoals jij reeds al vaak gedaan hebt op dit forum.

Vrije mening mag. Een eigen mening hebben, graag zelfs, maar dit mag geen excuse zijn om mensen te schofferen.

Ik verzoek je dan ook vriendelijk en dringend om in je in de toekomst te onthouden van kwetsende commentaren.

mod Jo(han)
                        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                          Paparazzi

Je houding is ongelooflijk arrogant, irriterent en onbeschoft.

Ik weet natuurlijk niet of dit voortkomt uit domheid of jaloersheid maar geen van beiden geeft je het recht om mensen af te kraken zoals jij reeds al vaak gedaan hebt op dit forum.

Vrije mening mag. Een eigen mening hebben, graag zelfs, maar dit mag geen excuse zijn om mensen te schofferen.

Ik verzoek je dan ook vriendelijk en dringend om in je in de toekomst te onthouden van kwetsende commentaren.

mod Jo(han)
                          kwetsend kan alleen iets zijn wat als zodanig wordt opgevat door de geadresseerde
                          in dit geval blijkt duidelijk dat deze zeer tevreden is over haar uiterlijk, dus wie ben jij dan om te bepalen dat zij dit kwetsend zou vinden?

selectief lezen is velen hier ook niet vreemd aangezien de paar foto's waar ik negatief commentaar bij heb geleverd op één hand te tellen zijn en de foto's waarop ik zeer positief heb gereageerd door mij niet meer bij te houden zijn

overigens over onbeschoftheid en arrogantie gesproken: waarom worden mails van leden niet beantwoord (en na 'n opmerking daarover alleen gezegd dat er geen tijd voor is) maar heeft men wél tijd om in topics mee te komen mierenneuken?

Comment

Waar hebben jullie het toch allemaal over? Dat model heeft toch duidelijk kwaliteiten? ... minstens 2

Nee serieus nu.

Ik vind de opzet van de foto's wel geslaagd, alleen kan de nabewerking iets beter. Dit model vraagt om een "glamour"-look. Dus ik zou de levels wat bumpen, het wit wat witter maken en kortom de foto wat levendiger maken.

Niet dat ik het technisch bij jouw niveau zou halen, maar van nabewerking kunnen deze toch nog een tikje gebruiken.

Dit model is nu eenmaal geen model om voor een "natural" look te gaan. Zeker niet in deze setup met die roze lingerie.

Dus wat meer "Glamour" en wat meer leven. (Een beetje zoals Madmax en FrankD doen, dat zijn meesters in dit soort fotografie )

P.S.: Zouden hoog oplaaiende offtopic discussies niet beter via private kanalen uitgepraat worden? Maar een idee eh...schiet aub niet op me
                            ~TDN
                            fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Is dit géén topic die kan verplaatst worden naar "fotodiscussie"
                              www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                                P.S.: Zouden hoog oplaaiende offtopic discussies niet beter via private kanalen uitgepraat worden? Maar een idee eh...schiet aub niet op me
                                zonder te schieten vind ik discussies nu dus eigenlijk datgene waarom je op 'n discussieforum komt, niet om met iemand 1-op-1 achterlangs te gaan

Comment

Working...
                                X