Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het mooie foto's, Gino. Ik wou dat ik ze zo al kon maken. En zeg maar tegen Kim dat als ze niet van straat zou geraken, dat ze hier altijd welkom is. Ja, ik ben een man, sorry...
Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
SB600
Tripod: Velbon CX 530
You may post comments a smuch as u like, but do u need to drag the model down with it? If its not your taste than just say so, dont go being insulting..... thats my 0.02ct
No offence, but read thoroughly before you comment:never, in any way Trebs insulted nor did he drag down the model. He only stated they were cheap thrill shots
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
2 fraaie platen van een mooie meid. Technisch zeker niet verkeerd op wat kleine dingen na.
Kleurtjes, wit, roze, haar, stevige borsten, de uitdagende pose.. het past allemaal bij het plaatje zoals gepresenteerd vind ik en daar is niks mis mee. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Doe je haar een zwart setje aan, op een grijze achtergrond, een andere make-up op, of van mij part in het bos met vleugeltjes aan, zou je weer een heel ander beeld krijgen. Maar dat wat hier niet de opzet denk ik.
(Ps.. ik ken genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor zulke borsten.)
No offence, but read thoroughly before you comment:never, in any way Trebs insulted nor did he drag down the model. He only stated they were cheap thrill shots
I wasnt referring to trebs but to remarks paparazzi made about the model.
By being polite u can achieve much more than by being blunt.
Ik vind dat de foto's goed in mekaar zitten. De pose die het model aanneemt en de kleuren van de kledij passen perfect bij het hoge pinup-gehalte dat ze uitstraalt.
Volgens mij een geslaagde opzet.
Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800
(Ps.. ik ken genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor zulke borsten.)
Vrouwtjes die het voor 'n man/de mannen doen zeker?
Iedere vrouw die maar 'n beetje sportief is vind zulke joekels alleen maar ballast (met kans op rugproblemen) tijdens het sporten.
'k Zie eerder vrouwen die door moeder natuur met zo'n overload zijn bedeeld een borstverkleining nemen dan dat ze zich vrijwillig zo laten opblazen.
Die ene Nederlandse soapactrice die zich ook zo'n maatje hopeloos had laten aanmeten heeft inmiddels ook al weer terug laten verkleinen. Was ook geen zicht ook bij zo'n slanke meid; ze zou ervan voorover vallen.
Mischien heb ik hier iets gemist, maar wie zegt dat dit model een borstvergroting heeft laten uitvoeren ??? Ik wil de meisjes die met zo'n boezem rondlopen de kost niet geven hoor. Je komt ze met bosjes tegen in het straatbeeld en puur natuur. En ik heb de indruk dat ze er allemaal even fier op zijn.
Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
SB600
Tripod: Velbon CX 530
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi DekeyzerBekijk bericht
Mischien heb ik hier iets gemist, maar wie zegt dat dit model een borstvergroting heeft laten uitvoeren ??? Ik wil de meisjes die met zo'n boezem rondlopen de kost niet geven hoor. Je komt ze met bosjes tegen in het straatbeeld en puur natuur. En ik heb de indruk dat ze er allemaal even fier op zijn.
Kim heeft er geen probleem mee om toe te geven dat ze dit heeft laten doen....
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi DekeyzerBekijk bericht
Er zullen er ongetwijfeld zulke bestaan.
Echter zijn d'r ook die zich in omgeving van mannen fierder voor doen en ermee lopen showen, terwijl diezelfde meiden als ze naast je op 'n sportapparaat lopen zwoegen en alles klotst ondanks sportbh alle kanten uit, verzuchten dat ze er last van hebben. Is het natuurlijk, dan is dat heel vervelend voor die vrouwen, maar is het door een overdreven grote borstvergroting dan denk ik wat doen mensen hun lichaam soms aan...
... denk ik wat doen mensen hun lichaam soms aan...
Ik denk hetzelfde bij tatoeages, piercings, slechte kapsels, onverzorgd uiterlijk, mensen die overdreven sport doen zoals bodybuilders, marathonlopers, enz...
Voor mij zou dit echter nooit een reden zijn om ze de grond in te boren via een forum terwijl ik ze persoonlijk niet ken en enkel gezien heb op een foto. Best mogelijk dat u in uw omgeving mensen kent die al spijt hebben van een soortgelijke transformatie, maar dit geeft u nog steeds niet het recht om te veralgemenen en personen in een hokje in te delen louter op vooroordelen die u heeft.
Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800
Voor mij zou dit echter nooit een reden zijn om ze de grond in te boren via een forum terwijl ik ze persoonlijk niet ken
juist mensen die zich bewust tentoonstellen (bijv. door model te spelen) vragen er om om bekeken te worden en moeten dan dus ook tegen 't feit kunnen dat zij niet alleen maar positieve commentaren gaan krijgen over hun uiterlijk
juist mensen die zich bewust tentoonstellen (bijv. door model te spelen) vragen er om om bekeken te worden en moeten dan dus ook tegen 't feit kunnen dat zij niet alleen maar positieve commentaren gaan krijgen over hun uiterlijk
Maar het geeft je nog altijd niet het recht om ze te schofferen zoals jij hier doet.
Maar het geeft je nog altijd niet het recht om ze te schofferen zoals jij hier doet.
jij noemt dat schofferen: ik noem dat 't beestje bij z'n naam noemen
een andere vrouw zal zich misschien beledigd voelen doordat ze vooral als stoeipoes wordt bekeken, deze doet zelf haar best er zo uit te zien
-zou ook wel eens willen zien wie na 3 jaar zulke fotos kan neerzetten
-denk dat er veel fotograven jaloers zijn op de mogelijkheden om met een dergelijk matriaal te kunnen werken zowel wat het model als het matriaal betreft.
-persoonlijk vind ik het ongepast om mensen af te breken om hun werk ,smaken verschillen ,iedereen zal het daar wel mee eens zijn , dat de borsten de aandacht trekken is waarschijnlijk wel de bedoeling ,so what!!
deze post heeft weeral eens veel reacties uitgelokt , wat voor mij wil zegen dat de fotos de aandacht hebben getrokken,en volgens mij is dat de bedoeling , of maken we er aleen om maar op dat knopje te kunnen duwen dacht het niet , houd u van commentaar als ge jaloers zijt ,geef technise uitleg als je dit kunt ! ,vind je het mooi zeg het ,vind je het niet zeg het ook ,maar maak geen ruzie
Comment