Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De schaduw is naar mijn mening iets te breed uitgevallen waardoor het model in schaduw bijna dubbel zo dik is. Het had leuk geweest mocht ze iets meer met haar hoofd gedraaid staan naar de camera om zo haar linkeroog te zien.
Was de eerste keer dat ik met model in studio werkte. Viel heel goed mee en ben zelf best tevreden met de resultaten,maar wie ben ik.......... dus wou graag even jullie mening over deze foto.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfie JuniorBekijk bericht
Intussen opgelost......over het hoofd gezien.
Was de eerste keer dat ik met model in studio werkte. Viel heel goed mee en ben zelf best tevreden met de resultaten,maar wie ben ik.......... dus wou graag even jullie mening over deze foto.
Mvg Lennen
Ik heb niet gezegd dat de foto niet mooi was?
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas S.
Heel mooi!
De schaduw is goed uitgewerkt!
Very nice!
Rosse Vind ik ook, alleen in de schouder schaduw zit 1 stof(je).
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas S.
Heel mooi!
De schaduw is goed uitgewerkt!
Very nice!
Rosse Vind ik ook, alleen in de schouder schaduw zit 1 stof(je).
Zo bedoelde ik het niet Rosse. ik zei alleen dat het stofje intussen verdwenen in en daarna mijn eigen ervaring rond het maken van deze foto.
Comment