Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vetrelt me persoonlijk niks. Ik hou niet echt van die kleuren en vind haar gezicht wat te donker staat tov de achtergrond.
Is het de bedoeling dat deze foto iets meer doet dan een foto tonen van een dame aan de telefoon? In dat opzet ben je anders wel geslaagd
Ikzelf zou ook de foto van deze mooie dame genomen hebben maar ik heb het echt moeilijk met de kleuren. Waarschijnlijk door al de verschillende lichtbronnen door elkaar krijg je dergelijke rare fenomenen.
Steeds probeer ik hier op thuis dergelijke foto's aan te passen want ik heb dikwijls ook van die kuren voor en bij deze dame lijkt het me redelijk goed gelukt.
Mijn aangepaste versie van DimiDub staat hier
niet enkel de oversaturatie vind ik een beetje storend, gezicht is ook vrij donker.
ik had het hoofd net iets meer aangesneden (of juist niet) en de scherpte ook niet op de telefoon, maar op het gezicht.
moest deze foto bovenstaande eigenschappen bezitten denk ik wel dat hij in aanmerking kan komen voor een imagelibrary. er zijn genoeg bedrijven die naar dit soort foto's op zoek zijn.
eventjes door PS gehaald (als je wilt doe ik hem weer weg):
van mij mag de bewerkte foto blijven staan maar volgens mij ziet die foto enkel wat bleker, snap niet goed de "fuss" over de kleuren, ik vind dat de foto door de kleuren net speciaal wordt maar ja daarvoor post ik 'em natuurlijk, iedereen kan er een andere mening over hebben
van mij mag de bewerkte foto blijven staan maar volgens mij ziet die foto enkel wat bleker, snap niet goed de "fuss" over de kleuren, ik vind dat de foto door de kleuren net speciaal wordt maar ja daarvoor post ik 'em natuurlijk, iedereen kan er een andere mening over hebben
vriendelijke groeten, dimidub
ik heb hem in de eerste plaats een pak lichter gemaakt. dan heb je al minder gesatureerde kleuren, dus in principe was je foto in de eerste plaats te donker. voor mij althans
Comment