Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Al dikwijls bekeken, maar weinig reactie, misschien valt er gewoon niet veel te zeggen . . . kan ik inkomen, foto is ( in mijn ogen ) perfect
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Perfecte foto: scherp, goede belichting en mooie zachte kleuren.
Perfect model: alle kleine onvolmaaktheden werden hier weggeschminkt.
Perfect: de wijze waarop ze naar de de camera kijkt, ze zal dit wel als beroepsbezigheid uitvoeren veronderstel ik.
Deze foto is ideaal om gebruikt te worden als reklame voor bvb een cometicaproduct of in een modetijdschrift
Maar toch ... hier mis ik een beetje de spontaniteit, de verlegenheid van mindere modellen die misschien niet zo mooi zijn, maar meer naturel overkomen op een foto
Ik had deze liever gezien in portret stand, maar dat is muggenziften.
Technisch perfect
Op verzoek zonder hand en in portret orientatie !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Lichte voorkeur voor tweede opname. Zeer mooi natuurlijk ogend model, huidextuur is zeer mooi aanwezig, zeer mooie blik in haar ogen. Verzorgde make-up zonder.
Comment