Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pilots in action
Collapse
X
-
-
Re: Pilots in action
mooie opnamen, wel jammer dat er nergens de vleugels(geheel) zijn te zien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Met een spanwijde van 15m en meer is het niet meer dan normaal dat je de vleugels er niet volledig op zet bij zo'n close-ups!...en diegene die denk dat het mogelijk is gelieve het eens te bewijzen!....mooie herkenbare opnames Frank!..zowel van zwevers als v/d piloten!..Klasse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtIk heb nog geen enkele foto van een landend (zweef)vliegtuig waar de piloot naar de camera kijkt
Comment
-
-
Mijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om ook eens mee te vliegen. Het ziet er heel ontspannend uit zoals die twee mannen daar zitten
Toffe blauwe hemel en toch nog genoeg detail om enkele wolkjes te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtIk heb nog geen enkele foto van een landend (zweef)vliegtuig waar de piloot naar de camera kijkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karen VDB Bekijk berichtMijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om ook eens mee te vliegen. Het ziet er heel ontspannend uit zoals die twee mannen daar zitten
Meevliegen kan!!! Meer informatie op www.zweven.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karen VDB Bekijk berichtMijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Dit is de website van de zweefvliegsectie van de Koninklijke Vliegclub De Wouw, gebaseerd op het vliegveld van Goetsenhoven bij Tienen.
wij kijken voor ons, misschien iets minder ontspannen, maar wel veiliger :=)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtwij kijken voor ons, misschien iets minder ontspannen, maar wel veiliger :=)Last edited by spoetnik; 19 januari 2007, 19:11.
Comment
-
-
mooie serie zo. Weer wat anders dan glamourmodellenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment