Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met een spanwijde van 15m en meer is het niet meer dan normaal dat je de vleugels er niet volledig op zet bij zo'n close-ups!...en diegene die denk dat het mogelijk is gelieve het eens te bewijzen!....mooie herkenbare opnames Frank!..zowel van zwevers als v/d piloten!..Klasse!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Mijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om ook eens mee te vliegen. Het ziet er heel ontspannend uit zoals die twee mannen daar zitten
Toffe blauwe hemel en toch nog genoeg detail om enkele wolkjes te zien
Mijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om ook eens mee te vliegen. Het ziet er heel ontspannend uit zoals die twee mannen daar zitten
Toffe blauwe hemel en toch nog genoeg detail om enkele wolkjes te zien
Mijn voorkeur gaat uit naar de 3de
Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om ook eens mee te vliegen. Het ziet er heel ontspannend uit zoals die twee mannen daar zitten
Toffe blauwe hemel en toch nog genoeg detail om enkele wolkjes te zien
wij kijken voor ons, misschien iets minder ontspannen, maar wel veiliger :=)
Dit forum lijkt me niet geschikt om een discussie te laten losbarsten over veiligheid in zweefvliegen, maar toch dit: de piloot in kwestie kijkt of hij de finishlijn overschreden heeft tijdens een wedstrijd. De piloot achteraan (instructeur) voert het commando, geen onveilige situatie dus.
Comment