heb net gevonden hoe foto's online krijgt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een probatie
Collapse
X
-
een probatie
30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaalLabels: Geen
-
-
Re: een probatie
Nou welkom dan Meteen een mooi plaatje. Ik vind alleen de huidskleur wat te geel en iets te weinig contrast in het hele plaatje, maar voor de rest een leuke foto!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
En dan nu misschien nog juist leren posten.
Ik ga ook mee met bovenstaande commentaren.
Heb je die achtergrond er later op gezet? Het is in ieder geval heel goed gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtEn dan nu misschien nog juist leren posten.
Ik ga ook mee met bovenstaande commentaren.
Heb je die achtergrond er later op gezet? Het is in ieder geval heel goed gedaan.
Comment
-
Ik vind het toch heel goed gedaan: de achtergrond is eens wat anders, de houding is leuk en de foto is voldoende scherp. Ik ben het wel eens met MadMax, de huidskleur en het contrast mogen wat aangepast worden, maar dat kan je, indien gewenst, alsnog doen.
m.v.g.
Comment
-
-
leuke look, wel de grote effe aanpassen lijkt me.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Het idee is mooi en doordacht, de uitvoering (het PS/editeerwerk) niet.
Snijranden/selectieranden zijn voor mij te duidelijk zichtbaar. Maar je zei dit zelf reeds ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtMaar je zei dit zelf reeds ...
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtHet idee is mooi en doordacht, de uitvoering (het PS/editeerwerk) niet. Snijranden/selectieranden zijn voor mij te duidelijk zichtbaar.Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtAchtergrond is IMO idd later gedaan en niet perfect, er had iets gedoezeld moeten worden. Zie nu een scherpe gekartelde rand ter hoog van haa en pull.Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtUitvoering is voor verbetering vatbaar, zowel de foto als de bewerking.
Comment
-
-
-
@ Leonidas, klik eens op de foto, die kartelingen die jij van spreekt komen door de resize functie van het forum ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht@ Leonidas, klik eens op de foto, die kartelingen die jij van spreekt komen door de resize functie van het forum ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtAhum... Niet gezien. Bedankt...
Comment
Comment