Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nou welkom dan Meteen een mooi plaatje. Ik vind alleen de huidskleur wat te geel en iets te weinig contrast in het hele plaatje, maar voor de rest een leuke foto!
Ik vind het toch heel goed gedaan: de achtergrond is eens wat anders, de houding is leuk en de foto is voldoende scherp. Ik ben het wel eens met MadMax, de huidskleur en het contrast mogen wat aangepast worden, maar dat kan je, indien gewenst, alsnog doen.
m.v.g.
Uitvoering is voor verbetering vatbaar, zowel de foto als de bewerking.
Het vreemde is dat die kartelrand er ook is langs de kin en enkele van de vingers. Op die plaatsen heeft het weinig met de achtergrond te maken. De vraag is dus: is het wel een bewerking of is er iets anders aan de hand?
Klopt, maar is volgens mij van een andere orde dan aan het haar. Naar mijn mening is de karteling aan het haar een gevolg van het uitsnijden, terwijl de kartelingen (trapjes) aan de kin eerder een compressieverschijnsel lijken te zijn.
Comment