Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eerste keer
Collapse
X
-
-
Re: eerste keer
De eerste keer dat je een foto neemt en je vliegt er onmiddelijk mee naar showcasegoe bezig
Wel deze foto heeft een origineel opnamestandpunt, maar hij is hard belicht, de zoldermuur is te scherp en overheersend en de slagschaduw lelijk. Bovendien is de pose nu toch niet écht dat ....
Maar dat model heeft potentieel en verdiend beter, dus laat het niet bij die eerste keer hé
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtDe eerste keer dat je een foto neemt en je vliegt er onmiddelijk mee naar showcasegoe bezig
BD0723BE
Comment
-
Toch wel, picasso heeft wel gelijk...maar de lat op BD als instapper ligt in de showcase afdeling op redelijke hoogte. Nynca volg de raad van Picasso en laat je niet ontmoedigen.
Nog een klein opmerking: In iemands neus kijken ben ik niet echt voor...Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Gratis kijkplezier Coming soon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtPicasso, ik begrijp eerlijk gezegd uw opmerking niet ?
als je dus wil zeggen van: eerste keer foto genomen wat kan er beter? --> fotosdiscussie
wil je daarentegen zeggen: eerste keer foto en ik vind hem geslaagd dan hoort hij hier zeker thuis
(jij moet het dus uitmaken) maar ik heb wel de indruk dat deze fout nog zeer frequent gemaakt wordt.
(hier wil ik zeker niet mee zeggen dat de foto hier niet thuishoort maar ik volg picasso voor de rest wel)
groeten, robbe
edit: blijkbaar was godi me net voor..Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk berichtshowcase is voor de foto's die je wil laten zien omdat je er trots op bent en die je dus wil delen met anderen, wanneer je commentaar wil op een foto over hoe deze beter kan enz. post je deze in fotodiscussie (extra).
als je dus wil zeggen van: eerste keer foto genomen wat kan er beter? --> fotosdiscussie
wil je daarentegen zeggen: eerste keer foto en ik vind hem geslaagd dan hoort hij hier zeker thuis
(jij moet het dus uitmaken)
(hier wil ik zeker niet mee zeggen dat de foto hier niet thuishoort maar ik volg picasso voor de rest wel)
groeten, robbe
Ik moet Robbe hier gelijk geven hé ! Als jij hem wil "showen" dan is dat zo. Ik wil niet betweterig overkomen, al deed ik dat misschien. Maar je moet begrijpen dat "mijn eerste foto...." heeft zoiets van "geef me eens wat raad..."
Vandaar....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk berichtshowcase is voor de foto's die je wil laten zien omdat je er trots op bent en die je dus wil delen met anderen, wanneer je commentaar wil op een foto over hoe deze beter kan enz. post je deze in fotodiscussie (extra).
(jij moet het dus uitmaken) maar ik heb wel de indruk dat deze fout nog zeer frequent gemaakt wordt.
groeten, robbe
edit: blijkbaar was godi me net voor..
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtIk moet Robbe hier gelijk geven hé ! Als jij hem wil "showen" dan is dat zo. Ik wil niet betweterig overkomen, al deed ik dat misschien. Maar je moet begrijpen dat "mijn eerste foto...." heeft zoiets van "geef me eens wat raad..."
Vandaar....
Ik begreep gewoon de opmerking niet
Terug On-Topic:
Mij zegt de foto niet veel, is nietmaar ook niet
(een smiley met een horiontaal duimke ontbreekt hiernaast)
BD0723BE
Comment
Comment