Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste keer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste keer

eerste keer foto's genomen [IMG][/IMG]

Re: eerste keer

De eerste keer dat je een foto neemt en je vliegt er onmiddelijk mee naar showcase goe bezig

Wel deze foto heeft een origineel opnamestandpunt, maar hij is hard belicht, de zoldermuur is te scherp en overheersend en de slagschaduw lelijk. Bovendien is de pose nu toch niet écht dat ....

Maar dat model heeft potentieel en verdiend beter, dus laat het niet bij die eerste keer hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      De eerste keer dat je een foto neemt en je vliegt er onmiddelijk mee naar showcase goe bezig
      Picasso, ik begrijp eerlijk gezegd uw opmerking niet ?
      BD0723BE

Comment

Toch wel, picasso heeft wel gelijk...maar de lat op BD als instapper ligt in de showcase afdeling op redelijke hoogte. Nynca volg de raad van Picasso en laat je niet ontmoedigen.

Nog een klein opmerking: In iemands neus kijken ben ik niet echt voor...
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          Picasso, ik begrijp eerlijk gezegd uw opmerking niet ?
          showcase is voor de foto's die je wil laten zien omdat je er trots op bent en die je dus wil delen met anderen, wanneer je commentaar wil op een foto over hoe deze beter kan enz. post je deze in fotodiscussie (extra).
          als je dus wil zeggen van: eerste keer foto genomen wat kan er beter? --> fotosdiscussie
          wil je daarentegen zeggen: eerste keer foto en ik vind hem geslaagd dan hoort hij hier zeker thuis
          (jij moet het dus uitmaken) maar ik heb wel de indruk dat deze fout nog zeer frequent gemaakt wordt.
          (hier wil ik zeker niet mee zeggen dat de foto hier niet thuishoort maar ik volg picasso voor de rest wel)

groeten, robbe

edit: blijkbaar was godi me net voor..
          Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
          Wait. Look. Feel.
          Then shoot ! (David Muench)

Comment

sorry wist niet dat dit hier de showcase afdeling was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk bericht
              showcase is voor de foto's die je wil laten zien omdat je er trots op bent en die je dus wil delen met anderen, wanneer je commentaar wil op een foto over hoe deze beter kan enz. post je deze in fotodiscussie (extra).
              als je dus wil zeggen van: eerste keer foto genomen wat kan er beter? --> fotosdiscussie
              wil je daarentegen zeggen: eerste keer foto en ik vind hem geslaagd dan hoort hij hier zeker thuis
              (jij moet het dus uitmaken)
              (hier wil ik zeker niet mee zeggen dat de foto hier niet thuishoort maar ik volg picasso voor de rest wel)

groeten, robbe

Ik moet Robbe hier gelijk geven hé ! Als jij hem wil "showen" dan is dat zo. Ik wil niet betweterig overkomen, al deed ik dat misschien. Maar je moet begrijpen dat "mijn eerste foto...." heeft zoiets van "geef me eens wat raad..."
              Vandaar....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk bericht
                (jij moet het dus uitmaken) maar ik heb wel de indruk dat deze fout nog zeer frequent gemaakt wordt.

groeten, robbe

edit: blijkbaar was godi me net voor..
                Dank u, nu is het mij duidelijk

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Ik moet Robbe hier gelijk geven hé ! Als jij hem wil "showen" dan is dat zo. Ik wil niet betweterig overkomen, al deed ik dat misschien. Maar je moet begrijpen dat "mijn eerste foto...." heeft zoiets van "geef me eens wat raad..."
                Vandaar....
                Dank u, mijn vraag naar u was niet niet de bedoeling om effe keet te schoppen.
                Ik begreep gewoon de opmerking niet

Terug On-Topic:
                Mij zegt de foto niet veel, is niet maar ook niet (een smiley met een horiontaal duimke ontbreekt hiernaast)
                BD0723BE

Comment

Working...
                X