Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mega-erotica-beurs (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mega-erotica-beurs (18+)

Er zijn geen lelijke dames, elke gentleman weet dat.
    Jouw opinie over 'dames die zich op een erotica beurs bloot geven' vind ik eerlijk gezegd nogal redelijk seksistisch. Een model is een model is een model, zij verdienen allen ons respect en niet onze hoon.
    Ik zie geen onderscheid tussen modellen die in een studio poseren en zij die dit in het openbaar doen, behalve dat de laatsten meer ballen aan hun lijf hebben.
    Last edited by Adri H; 16 januari 2007, 16:34.
    Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Persoonlijk (hoe anders trouwens ) vind ik dat het licht nog best mooi valt Zeker voor op dat beursgedoe.
      Maar ik vind dat ze geen mooi lichaam heeft, voor zover dat hier beoordeelt moet worden. kijk, het is een model en ze showt haar lichaam, dan moet ze kritiek kunnen verdragen. Vooral op de foto in buiklig vind ik dat er vanalles wringt
      Uiteindelijk kan foto 3 door de blik en houding me het meest bekoren, maar dan weer niet op de slijkborden van een quad....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
        Jouw opinie over 'dames die zich op een erotica beurs bloot geven' vind ik eerlijk gezegd nogal redelijk seksistisch.
        Hoezo? Geven ze zich niet bloot misschien? Wat heb ik nu voor seksistische opmerking gegeven . Ze staan daar hun naakt lichaam te showen (heb ik trouwens geen probleem mee dat ze dat doen) dus moeten ze dan ook alle kritiek daarop verdragen (zowel man als vrouw trouwens). Als ik naar een autosalon ga heb ik toch ook het recht om een auto mooi of lelijk te vinden? Zeg nu niet dat ze daar staan omwille van hun goed karakter of hun intelligentie hé. Zelf heb ik trouwens geen enkele uitspraak gedaan over mijn persoonlijke smaak.
        Last edited by hvr_oosterzele; 16 januari 2007, 18:11.

Comment

Als je fototechnische opmerkingen wenst, post je dit beter in Fotodiscussie, me dunkt. Of voeg misschien de EXIF data toe.

En dat handvat in de eerste foto, ik kan me eerder voorstellen dat als ze niet voorzichtig van die quad rolt dat ze dat ding dan in haar mag verwachten.

Zo komt het toch over. Wegklonen die handel.

Dave
          pixelpusher

Comment

Als je foto's één verdienste hebben dan is het dat ze, waarschijnlijk ongewild, een weergave zijn van de werkelijkheid achter de commerciële erotica-toestanden. Om die reden hebben ze voor mij een documentaire waarde. En dat zie je weinig op dit forum.

Dit model straalt de ondraaglijke leegheid van die commercie uit. De totaal ongeïnteresseerde blik, de houding in de tweede foto waarbij ze de indruk geeft te liggen wachten op een onaangenaam onderzoek, het sfeertje waar bij ze lijkt te denken "ik lig hier wel in mijn blote kont maar da's niet erg want het brengt goed op".

Voor mij hebben de opnames evenveel erotische uitstraling als een willekeurige brug over de E40. (Da's voor alle duidelijkheid geen kritiek op de fotograaf)
            Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
              Als je foto's één verdienste hebben dan is het dat ze, waarschijnlijk ongewild, een weergave zijn van de werkelijkheid achter de commerciële erotica-toestanden. Om die reden hebben ze voor mij een documentaire waarde. En dat zie je weinig op dit forum.

Dit model straalt de ondraaglijke leegheid van die commercie uit. De totaal ongeïnteresseerde blik, de houding in de tweede foto waarbij ze de indruk geeft te liggen wachten op een onaangenaam onderzoek, het sfeertje waar bij ze lijkt te denken "ik lig hier wel in mijn blote kont maar da's niet erg want het brengt goed op".

Voor mij hebben de opnames evenveel erotische uitstraling als een willekeurige brug over de E40. (Da's voor alle duidelijkheid geen kritiek op de fotograaf)
              al 768duizend keer proberen te formuleren wat deze beelden bij mij oproepen ... en nu lees ik dat hier ... ondraaglijke leegte ... thnx ...
              Scotty... beam me up !!!

Comment

noch fotografisch noch erotisch (als daar al verschil tussen is?) kunnen deze dingen me bekoren
                "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

I just don't get the attraction of these mega_super_erotic shows.
                  200 drooling men with big stiff lenses trying to get pics of naked women?

Zero control over the situation, zero connection with the model. 2 basic and vital elements in any model photography.

All we get as a result of these trips to shows are voyeuristic snapshots of women paid to entertain the drooling audience.

Good business, poor pics.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht

Zero control over the situation, zero connection with the model. 2 basic and vital elements in any model photography.

All we get as a result of these trips to shows are voyeuristic snapshots of women paid to entertain the drooling audience.

Good business, poor pics.
                    WORD!
                    www.fotofolio.be

Comment

Inderdaad, documentaire waarde. Zodat anderen kunnen zien wat er te zien was, zonder zich te moeten verplaatsen. Kijk, ik heb er mij ook weer aan laten vangen. Trebs heeft me de woorden uit de mond genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
                        Kijk, ik heb er mij ook weer aan laten vangen. Trebs heeft me de woorden uit de mond genomen.
                        Niet het kwijl?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                          stiff lenses?

What about the other gear?

x)
                          http://www.duister.org

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Wat heb ik nu voor seksistische opmerking gegeven . ...

...Zeg nu niet dat ze daar staan omwille van hun goed karakter of hun intelligentie hé.
                            Je geeft zelf het antwoord op je eigen vraag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
                              Je geeft zelf het antwoord op je eigen vraag

Pfff, zoek eens op in Van Dale wat seksisme is en kom dan terug .

Comment

Zeg nu niet dat ze daar staan omwille van hun goed karakter of hun intelligentie hé.
                                Pfff, zoek eens op in Van Dale wat seksisme is en kom dan terug .
                                Dit is de tweede keer dat je je eigen vooroordelen bevestigt. Want hoe zou jij jouw uitspraak als deze dan wel kunnen omschrijven ? Of ken je de meisjes persoonlijk ?

Sexisme is vaak gebaseerd op vooroordelen.

Eén advies : never argue with a fool, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Comment

Working...
                                X