Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ze heeft een mooi lichaam, als dat hier al gezegd mag worden
Daarmee is voor mij ook alles gezegd... Voor de rest kan het mij niet echt bekoren... Vooral niet het decor... Een quad tegenover zo'n doek in een studio?
Foto-technisch gezien (voor zover ik daarvoor de kwaliteiten heb)
foto 1:
De belichting komt van de verkeerde kant, waardoor er een hoop schaduwen ontstaan die storen of het effect van de foto wegnemen. Nu de belichting kon je waarschijnlijk zelf niet bepalen dus zeker niet jouw fout.
Betreft de compositie, het stoort dat je daar een zwevend handvat hebt en ook dat de quad vanachter en vanvoor is afgesneden. Langs 2 kanten is niet echt een goed idee lijkt me.
foto 2:
Belichting natuurlijk idem. Hier is het vooral spijtig dat haar benen door de belichting zoveel aandacht trekken terwijl de rest van het model in het donkere gedeelte ligt.
ook hier weer had ik een andere compositie genomen. iets meer naar rechts en zo de hele quad erop en het model ook in een iets andere hoek.
foto 3:
De belichting is hier wel meer egaal, waardoor de aandacht op de juiste plaats valt.
De schaduw van de quad stoort wel net als de linker beneden hoek waar het decor nog onder de quad doorkomt. Als je de foto iets anders had gecropt of zelfs onder een hoek gefotografeerd had, zou deze een geslaagde foto zijn.
ik toonde tenminste respect voor het model.
Als je ziet hoe sommigen deze vrouwen hier durven beschrijven
Als er hier excuses moeten aangeboden worden is het wel door die johnny1
ik toonde tenminste respect voor het model.
Als je ziet hoe sommigen deze vrouwen hier durven beschrijven
Als er hier excuses moeten aangeboden worden is het wel door die johnny1
Als je van mening bent dat je mag zeggen dat jij dat een mooie dame vindt (wat jouw volste recht is) - ipv fototechnisch commentaar te geven - dan moet je ook verdragen dat iemand anders dat een lelijke vrouw vindt. De gustibus et coloribus non est disputandum . Wat betreft de dames die zich op een erotica beurs bloot geven, als ze daar niet kunnen mee leven moeten ze maar een ander "beroep" kiezen .
Comment