Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stina zonder kleren ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stina (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Pixx Bekijk bericht

En dan natuurlijk graag ook mijn mening over de foto zelf...
    Vind ik een geslaagde foto, vooral dan de belichting. Als alleenstaande foto vind ik hem wat te "anoniem". In een reeks van 3 naast elkaar had die volgens mij wel tot zijn recht kunnen komen.

Groeten, Sam

Daar moet ik jou helemaal gelijk in geven, en die komt er aan ... binnenkort.
    Nikon D200 & D100 / 17-55 F2.8 DX / 70-200 VR F2.8 /50 F1.8 / SB800 & SB80 DX

Comment

Re: Stina (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
      Ik vind die 18+ (of iedere andere aanduiding) best handig. Zo weet ik welke topics ik mag openklikken op het werk zonder dat er mensen zijn die rond mij komen staan met de mededeling 'amaai naar blote wijven aant kijken jong?'
      [off topic]
      Die mening deel ik ook. Maar er is idd een verschil tussen lingerie en een blote borst/kont/overige

Op een andere site hebben ze daar standaard regels voor. Zoals bijv: als er een tepel of delen van de schaamstreek zichtbaar in beeld zijn, verplichten ze de topicstarter er 18+ bij te zetten.

Ik ben ook van mening dat het T-shirt niet zijn bedoeling is geweest om er hits mee te krijgen en wil ook mijn excuus aanbieden als het zo over is gekomen. Mij ging het ook meer om het algemeen gebruik van de toevoeging 18+
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Re: Stina zonder kleren ...

Voor het familiealbum; No More no Less !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Persoonlijk spreekt de foto mij niet aan, het komt mij zo over dat het model zo wat staan te prutsen met die sluiting.

Wat betreft de 18+ toevoeging in dit geval niet nodig en volgens mij heeft ze nog kleren aan
          Algemeen zou ik zeggen we zijn in Europa en niet in Amerika, enkel daar zijn ze zo puriteins dat alles afgeblokt en geweerd moet worden wat met naakt of het menselijk lichaam te maken heeft. Er is naar mijn mening niets verkeerd met het kunstzinnig tonen van de schoonheid van het menselijk lichaam.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

18 plus komaan zeg, dit is enkel om meer volk te lokken, in de bushokjes van de lijn hangen soms gewaagder foto's.

Wat mij een beetje stoort is de pose van het model, debelichting daarentegen is wel ok
            Groetjes Rudy
            Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Working...
            X