Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Dat hangt natuurlijk wat af van uw voorkeuren.
Mooie reeks. Sjiek model.
hehehehe. touché. Maar als ik een vrouw in lingerie zie staan met een stok, dan zie ik een mistress hahaha. En hij staat er maar braaf bij in zijn pantalon.
Mijn vrouw doet dat overigens nooit, die slaat altijd met haar kleren aan
Even wat tegengas na alle positieve reacties.
De foto's zijn per stuk een beetje te klein, maar ik kan me goed indenken dat ze naast elkaar afgebeeld moeten worden.
Wat er afgebeeld wordt is mij niet helemaal duidelijk. De titel suggereert een gevecht (voor zo ver mijn Engels het toelaat), maar dat blijkt niet uit de posities. Krijgt de jongen een knietje bij de eerste? dan lijkt het me niet logisch dat zijn bovenlichaam naar achteren helt. De functie van de stokken is me ook al niet duidelijk. Als het wapens zijn houd ze dan ook stevig vast.
De kleding is niet erg op elkaar afgesteld: De dame in een standaard maar fraai setje en de jongen in zijn kostschoolbroek.
Op de derde foto vind ik de schaduw niet erg mooi.
Ik zou zeggen: Jongen aan de kant en dame alleen! Want zij neemt wel hele mooie poses aan.
Wat er afgebeeld wordt is mij niet helemaal duidelijk. De titel suggereert een gevecht (voor zo ver mijn Engels het toelaat), maar dat blijkt niet uit de posities. Krijgt de jongen een knietje bij de eerste? dan lijkt het me niet logisch dat zijn bovenlichaam naar achteren helt. De functie van de stokken is me ook al niet duidelijk. Als het wapens zijn houd ze dan ook stevig vast.
De kleding is niet erg op elkaar afgesteld: De dame in een standaard maar fraai setje en de jongen in zijn kostschoolbroek.
Op de derde foto vind ik de schaduw niet erg mooi.
Ik zou zeggen: Jongen aan de kant en dame alleen! Want zij neemt wel hele mooie poses aan.
Ja, maar dit is allemaal een beetje alegorisch ook hé!
Een echt gevecht beeld het zeker niet uit!
Bedoeling was aan te tonen dat vrouwen met hun charmes en intuitie,uit heel wat netelige situaties overwinnend over kunnen komen...
En, als je een duoshoot plant,...ja dan werk je toch met twee iets uit!
en een duoshoot is niet dubbel zo moeilijk als een solo shoot,maar viermaal zo
ingewikkeld kwa uitwerking,...maar wel heel leuk om doen!
Mooie reeks! Maar met die stokken en die poses vind ik ook iets wringen. Volgens mij moeten ze met ongelijke wapens strijden (om de allegorie nog te versterken, is ook zo in het echte leven ): de dame met een zweep, alleszins iets gemeens, en de man iets, ja, iets bruters...
Go ahead, zeg maar iets over mijn voorkeuren
Comment