Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap hoor.
Als je stoel en tafeltje als tweede aandachtspunt had gewild (maar niet echt nodig volgens mij, want de foto is er wat minder krachtig door vind ik), dan zou ik een klein beetje (niet veel) neutraler belicht hebben, zodat jij heel duidelijk bent in dat licht (zoals nu), maar dat ook de ruimte een tikje lichter is.
Het kan evengoed zijn dat ik hier onzin verkoop, want ik bekijk dit op 't werk, waar foto's ietsje donkerder zijn dan in werkelijkheid.
Oorspronkelijk geplaatst door SimplephotographyBekijk bericht
Knap hoor.
Als je stoel en tafeltje als tweede aandachtspunt had gewild (maar niet echt nodig volgens mij, want de foto is er wat minder krachtig door vind ik), dan zou ik een klein beetje (niet veel) neutraler belicht hebben, zodat jij heel duidelijk bent in dat licht (zoals nu), maar dat ook de ruimte een tikje lichter is.
Het kan evengoed zijn dat ik hier onzin verkoop, want ik bekijk dit op 't werk, waar foto's ietsje donkerder zijn dan in werkelijkheid.
Hoe dan ook: best mooi.
Bedankt voor de uitgebreide commentaar. Onderstaande heeft een tweede persoon, en daarom dacht ik dat voor mij alleen het misschien ook wel mooi zou zijn om een tweede aandachtspunt te hebben. Maar je doet me twijfelen, een tafeltje/stoel is geen tweede persoon he..
Een foto van iemand in de hoek. Verdrietig. Ik ga er maar van uit dat bij een zelfportret je toch herkenbaar moet zijn. Niet ?
Voor mij persoonlijk moet een portret niet altijd herkenbaar zijn. Ik vind het belangrijker dat je iets te weten komt over de persoon, dan om haar/hem direct te herkennen. Maar dat is dus inderdaad wel persoonlijk.
Comment