Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sevillana puur natuur (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sevillana puur natuur (18+)

Wauw Leon, foto 2 complimenten aan het model, zeer professioneel.
    (De andere natuurlijk ook top)
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

mooi model, mooie foto`s

grt frank

Comment

Heel mooi model en pracht foto.
        m.v.g.
        www.foto-frans.nl
        workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

'k Vind de beelden beetje 'clean', hier had ik zeker iets geprobeerd in de zin van 'low key' of toch met een zachter licht, schaduwspel, ...

Op zich dus zeker niks mis met de foto's, maar er had voor mij meer sfeer in gezeten als de foto's wat warmer/donkerder waren...

Comment

Re: Sevillana puur natuur (18+) - aanvulling

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
            'k Vind de beelden beetje 'clean', hier had ik zeker iets geprobeerd in de zin van 'low key' of toch met een zachter licht, schaduwspel, ...

Op zich dus zeker niks mis met de foto's, maar er had voor mij meer sfeer in gezeten als de foto's wat warmer/donkerder waren...
            Je bedoelt meer iets als dit:

of dit?

uit dezelfde reeks. Ik kan niet alles publiceren. In die sessie werden meer dan 200 foto's weerhouden. Met "puur natuur" bedoelde ik ook dat er geen props werden gebruikt: alles moest van het model zélf komen. Vandaar de vraag naar 'présence' en 'uitstraling'. Ook de pose is academisch klassiek, dwz dat ook de houding niet mocht opvallen door originaliteit of gekunsteldheid.

Alleen de reeks met de roos, waarin heel wat variatie zat - week af van die regels. Een twintigtal foto's met een prop en een verhaal.
            Last edited by Fullator; 16 januari 2007, 10:37.
            Fullator
            Fotostudio Candela Zone
            website: http://www.chronax.be
            website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

De foto met de roos, geeft inderdaad wel een verhaal weer.

(ik hoop dat het bloed erbij gephotoshopped is )

Voor de onderste foto, dat is wel een mooie spannende foto waar veel mysterie uit straalt.
              Canon EOS 400D - EF 50mm f1.8 - EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 - EF-S 55-200mm 1:4.5-5.6 USM - iBook G4 - Adobe Lightroom Beta 3
              http://www.achter.be - YouDiet OS X Widget - Flickr photos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lone_black_rider Bekijk bericht
                De foto met de roos, geeft inderdaad wel een verhaal weer.

(ik hoop dat het bloed erbij gephotoshopped is )

Voor de onderste foto, dat is wel een mooie spannende foto waar veel mysterie uit straalt.
                Het bloed is kunstbloed, dat je in de handel kan kopen. Niet goedkoop, maar het laat geen vlekken na... En het is minder pijnlijk, al heeft het model zich écht geprikt.
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                  Je bedoelt meer iets als dit:

De laatste foto spreekt mij persoonlijk veruit het meeste aan.
                  Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                    Met "puur natuur" bedoelde ik ook dat er geen props werden gebruikt: alles moest van het model zélf komen. Vandaar de vraag naar 'présence' en 'uitstraling'. Ook de pose is academisch klassiek, dwz dat ook de houding niet mocht opvallen door originaliteit of gekunsteldheid.
                    En daar ben je prima in geslaagd. Het zijn ook zeer rustgevende beelden. Zoals boven al opgemerkt, 't is misschien een detail maar het stoorde mij onmiddellijk in foto 1 : de gelakte teennagels.
                    Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

Comment

Eerste foto van de tweede reeks kan me niet echt bekoren...

Maar de tweede foto daarentegen is wel wat ik bedoel dus... Al vind ik het jammer dat de helft van haar gezicht helemaal donker is... Had graag nog wat contouren gezien...

Maar is zeker de beste van de 5! De belichting zorgt zeker voor meer spanning!

Comment

Veruit het mooiste dat ik tot nu toe onder 'Mens en Modellen' heb gezien, zeker het model .

Mooie poses, natuurlijk, geen kilos make-up, geen juwelen of andere accessoires puur natuur dus en toch zeer mooi.

Groeten
                        Spogy
                        Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Ik ben geen liefhebber van de combinatie z/w en kleur, maar als ik dat eventjes vergeet, vind ik de tweede reeks erg mooi. De eerste is ook goed, maar manman, die tweede reeks kan ik wel blijven bekijken.
                          ______
                          www.vue.photo

Comment

Heel mooie reeks maar vooral de laatste doet het voor me.

Comment

De eerste drie, heel natuurlijk, zuiver en eenvoudig

Comment

Working...
                              X