Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sevillana puur natuur (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sevillana puur natuur (18+)

De laatste dagen van vorig jaar toch nog even studiotijd gevonden. Hier het resultaat:

En als ik er meer kon zetten, zou ik het doen, maar er is nu eenmaal die limiet...
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

Re: Sevillana puur natuur (18+)

Het model is puur klasse.
    Ik wouw dat ik al zo goed was. kan je wat info geven over hoe je deze foto gemaakt hebt,
    BD0724BE

Nikon D 80

Comment

Als consequente bezoeker van de 18+ topics zou ik zeggen: chapeau. Mooi hoe het model met vertrouwen in de lens kijkt (die Spaanse blik hé). Drie mooie, klassevolle poses. Perfecte belichting. Drie is mijn favoriet, door de pose. Dan komt twee, door de blik en het haar. Dan één.
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

Comment

Ik vind het drie klassebeelden, prima belicht, met een ruime voorsprong voor de tweede.

Waarom...?

't is misschien muggeziften (of oog voor detail? ), maar als het om 'puur natuur' gaat, had het model tenminste haar teennagels mogen demaquilleren...
        Dat was mij meteen een doorn in het oog

Mvg,

Frederic

Comment

ik vind het drie hele mooie intieme beelden

ella sale muy bien en foto !!!!!!!!!!!!!

ké guai !
          estamos llegando
          http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen_ Bekijk bericht
            Het model is puur klasse.
            Ik wouw dat ik al zo goed was. kan je wat info geven over hoe je deze foto gemaakt hebt,
            Studiowerk. Een softbox rechts met 10% meer sterkte dan de paraplu links. Verder een strobe met barndoors voor de uitlichting van de achtergrond. In feite werd al het werk door het model gedaan . De poses zijn klassiek academisch, maar de uitdrukking is van haar. Er was wel gevraagd iets wilds en ongetemds weer te geven.

De camera was een Canon 5D, met een 24-105mm L-lens. De foto is weinig bewerkt (vandaar 'puur natuur') en er was ook geen visagie. Er is slechts een minimum gecropt.
            Fullator
            Fotostudio Candela Zone
            website: http://www.chronax.be
            website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

3 fijne plaatjes, mooi model ,goede pose, prima belichting

Comment

heel goeie/mooie opnamen hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
                  ik vind het drie hele mooie intieme beelden

ella sale muy bien en foto !!!!!!!!!!!!!

ké guai !

Idd en voila, nu ken ik ook Spaans

Comment

Een paar details die mij opvielen: zie ik daar nu walletjes onder haar ogen? Dat is bij de drie foto's wel vrij goed zichtbaar. Op de eerste foto lijkt het ook alsof alleen haar rechter dikke teen gelakt is. En misschien kan je op diezelfde foto het bruine puntje op haar linkerhand wegwerken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
                      Een paar details die mij opvielen: zie ik daar nu walletjes onder haar ogen? Dat is bij de drie foto's wel vrij goed zichtbaar. Op de eerste foto lijkt het ook alsof alleen haar rechter dikke teen gelakt is. En misschien kan je op diezelfde foto het bruine puntje op haar linkerhand wegwerken...
                      dat is het nu net ,, puur natuur en geen make-up zegt de poster ,,behalve die teentjes dan he
                      ik vind ze schitterend ,alle 3 , op die ene opmerking na dan maar mij stoort het niet.

Comment

Platen zijn erg mooi, net als het model en de poses die ze aanneemt. De kleine details zijn al genoemd.
                        Over licht valt natuurlijk te twisten, maar bij dit soort foto's zie ik toch liever een iets spannendere belichting. Maar dat is smaak hoor. Ik vind dit ook heel mooi!

Wat een bos met haar heeft dat meisje zeg.. schitterend
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Bij de eerste foto is het jammer dat er net een beetje tepel te zien is.

Bij 2 en 3 niks dan

Bij de 2e foto vraag ik mij af hoe de foto er uit zou zien met nat haar ( ook zo een beetj evoor haar ogen )
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Platen zijn erg mooi, net als het model en de poses die ze aanneemt. De kleine details zijn al genoemd.
                            Over licht valt natuurlijk te twisten, maar bij dit soort foto's zie ik toch liever een iets spannendere belichting. Maar dat is smaak hoor. Ik vind dit ook heel mooi!

Wat een bos met haar heeft dat meisje zeg.. schitterend
                            idd een iets spannendere verlichting zou het geheel hier afmaken
                            Steven

Comment

3 knappe foto's

Comment

Working...
                              X