Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Good News

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Good News

Voorbije kerst in beeld proberen te brengen....

Re: Good News

Vind vooral de laatste foto + titel een geslaagde combinatie dankzij de uitdagende blik/pose

Maar mss nét iets teveel soft-focus waardoor het model niet zo goed meer 'aftekent' tegen de achtergrond...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
      Vind vooral de laatste foto + titel een geslaagde combinatie dankzij de uitdagende blik/pose

Maar mss nét iets teveel soft-focus waardoor het model niet zo goed meer 'aftekent' tegen de achtergrond...
      idd is no2 een heel fraaie plaat. Komt lekker chique en tevens sensueel over.
      Maar ik zou ook de terugpoetsborstel op standje 15-25% dekking zetten en dan nog 1 x langs de randen van het lichaam gaan. Voor de rest 2 heel mooie foto's
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Complimenten voor mevrouw picasso en de fotograaf zelf natuurlijk, ik vind dit twee mooie plaatjes, al moet ik zeggen dat het zware zwarte kader bij de eerste er voor mij teveel aan is. Persoonlijk zou ik kiezen voor een wat luchtiger kader, maar dat is goesting hé.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
          Complimenten voor mevrouw picasso en de fotograaf zelf natuurlijk, ik vind dit twee mooie plaatjes, al moet ik zeggen dat het zware zwarte kader bij de eerste er voor mij teveel aan is. Persoonlijk zou ik kiezen voor een wat luchtiger kader, maar dat is goesting hé.
          Het was een shoot met de Tamron Scherpte was ok, maar kleurbalans niet, maar dat ligt uiteraard niet aan de lens....

Bedankt voor de commentaren (iedereen)

Comment

Working...
          X