Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind vooral de laatste foto + titel een geslaagde combinatie dankzij de uitdagende blik/pose
Maar mss nét iets teveel soft-focus waardoor het model niet zo goed meer 'aftekent' tegen de achtergrond...
idd is no2 een heel fraaie plaat. Komt lekker chique en tevens sensueel over.
Maar ik zou ook de terugpoetsborstel op standje 15-25% dekking zetten en dan nog 1 x langs de randen van het lichaam gaan. Voor de rest 2 heel mooie foto's
Complimenten voor mevrouw picasso en de fotograaf zelf natuurlijk, ik vind dit twee mooie plaatjes, al moet ik zeggen dat het zware zwarte kader bij de eerste er voor mij teveel aan is. Persoonlijk zou ik kiezen voor een wat luchtiger kader, maar dat is goesting hé.
Complimenten voor mevrouw picasso en de fotograaf zelf natuurlijk, ik vind dit twee mooie plaatjes, al moet ik zeggen dat het zware zwarte kader bij de eerste er voor mij teveel aan is. Persoonlijk zou ik kiezen voor een wat luchtiger kader, maar dat is goesting hé.
Het was een shoot met de Tamron Scherpte was ok, maar kleurbalans niet, maar dat ligt uiteraard niet aan de lens....
Comment