Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede en derde vind ik de mooiste, bij de derde zou ik onderaan croppen tot aan de knieën omdat ik het niet mooi vind dat je haar tenen ziet
Echter, de gezichtsuitdrukking op de derde is de beste vind ik, lichtjes arrogant, past goed!
Mooie reeks, en mooie verlichting op de achtergrond vind ik...
Banding is mede door compressie maar ook door wat anders.
Dit treedt alleen maar op bij de grijze achtergrond en een filter dat ik gebruik om de achtergrond smooth te krijgen, op print is het niet te zien gelukkig maar op TFT's wel, op mijn CRT is het amper te zien, naarmate de foto kleiner word is het beter te zien.
Het vreemde is dat het alleen op grijs optreedt.
In principe kijk ik altijd alleen naar de prints, maar ik zal er eens mee bezig om het op de webversie te elimineren.
Super strakke serie, en wat een gave jurk (en model natuurlijk). Ik krijg steeds meer zin om eens een workshop bij je te gaan volgen. Hoe heb je dit licht zo gekregen op de achtergrond?
Persoonlijk vind ik dat de heel strakke en koele achtergrond niet past bij de jurken. Ik zou hier eerder voor een muur met bruine tinten gaan waar barsten inzitten, waar de verf afbladert, je-weet-wel ...
Ik krijg associaties met Karin Bloemen, al denk ik niet dat zij zulke voortreffelijke foto's van zichzelf heeft.
Jij bent, zoals Carl Rymenams dat zou uitdrukken : model gericht - met een eigen en zeer herkenbare stijl van fotografie. Aan jouw foto's valt nauwelijks iets te verbeteren, maar ik zou toch heel graag eens iets willen zien dat buiten de studio is opgenomen. Desalniettemin zijn de door jou geplaatste foto's stijlvol en smaakvol en dat de dame een maatje meer heeft doet daar niets aan af. Integendeel!
Een foto is slechts een deel van een seconde
Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......
Op mijn site staan meer dan genoeg foto's buiten de studio, gewoon even kijken naar bv Roosmarijn en bv Wibi www.doorhof.nl/models
De achtergrond is opzettelijk gekozen, de foto's heb ik gemaakt met in het achterhoofd de jurk en eventuele plaatsing op een website, als je dan een drukke achtergrond hebt neemt dit de aandacht weg.
Comment