Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tips:
persoonlijk had ik deze foto liever gezien zonder haar gigantische oorringen en de heup-sier-band.
Dat ene lange haar dat tot op haar schouder reikt zou ik wegklonen alsook de twee streepjes op haar hals.
Mooi belicht.
Sieraden inderdaad best weg. Gewoon de puurheid van het lichaam.
De blik kan me niet zo bekoren.
Maar ik mis vooral ruimte in deze shot. De crop is voor mij veel te strak.
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
mooi sensueel naakt
kan ik best smaken
ik ook. Maar ik heb nu al 10 keer gekeken en twijfelde of ik er wat over zou gaan zeggen, maar doe het toch
Ik vind het een vreselijk mooi zacht plaatje, alleen ik vind haar ogen zo hard over komen. Alsof ze erin zijn geplakt. Hoop niet dat je dat erg vindt.
ik ook. Maar ik heb nu al 10 keer gekeken en twijfelde of ik er wat over zou gaan zeggen, maar doe het toch
Ik vind het een vreselijk mooi zacht plaatje, alleen ik vind haar ogen zo hard over komen. Alsof ze erin zijn geplakt. Hoop niet dat je dat erg vindt.
Waarom zou ik dergelijke kritiek erg vinden Heb eigenlijk gewoon maar de softlaag terhoogte van de ogen weggegomd hoor, niet extra verscherpt of zo.... Nu wou ik ook wel dat die kijkers in het oog zouden springen. Deze dame (foto is al wel wat ouder hoor) is een model van het academie, ze heeft een litteken onder de mondhoek (zie opmerking over onregelmatigheid). het was een les naakt en niet zozeer glamour. er kwam geen visagie aan te pas en de juwelen droeg ze gewoon alledaags op zich.
Comment