Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elicia...part 1 + UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Elicia...part 1 + UPDATE

De laatste bewerking is niet zo bijster goed. Als je de foto's in Raw hebt, kun je alles nog aanpassen. Gewoon even doorgaan met knutselen, en wat betreft diamantje en stofje in de neus (foto 1) zou ik het diamantje laten zitten maar het stofje weghalen. Wat dat aangaat heeft MadMax gelijk.
    Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Eerste is knap maar ik vind het stukje BH er niet bijpassen, hier had het er gerust niet moeten op staan zoals bij de tweede waar het dan wel past.

Derde vind ik de minst mooie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d'Artois Bekijk bericht
        De laatste bewerking is niet zo bijster goed. Als je de foto's in Raw hebt, kun je alles nog aanpassen. Gewoon even doorgaan met knutselen, en wat betreft diamantje en stofje in de neus (foto 1) zou ik het diamantje laten zitten maar het stofje weghalen. Wat dat aangaat heeft MadMax gelijk.
        VInd de laatste ook niet echt beter geworden, maar ff off topic.. het gaat er echt niet om of ik gelijk heb of niet hoor. Ik haal zelden dit soort muggenzift dingen aan of het plaatje en model moet me dusdaning aanspreken (lees mooi) dat ik het persoonlijk anders gedaan zou hebben. Als iemand een piercing op haar tand wil moet hij/zij dat echt zelf weten. Het is net als een moedervlek een soort van identiteit en daar kan niemand over twisten.
        Maar ik zou toch 3 potten poeder in de la leggen

En die plekken is met een heel zachte kloonstempel redelijk simpel op te lossen zonder dat je echt detail in de huid verliest. Dit waren even heel snel 5 klikken op 25% dekking
        Als ie weg moet, geef even een gil.

Last edited by MadMax; 20 december 2006, 16:51.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Thx MM, wéér wat bijgeleerd...
          Nou ja fotosoep ben ik geen kei in hoor, probeer dus een minimum te soepen...

OK was dus m'n 3e studioshoot, op naar de 4e ( en zeggen dat ik mijn achtergrond nu al beu ben... ) => ben daarnet zwarte stof gaan kopen...

Allen thx voor de comments
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8 Bekijk bericht
            OK was dus m'n 3e studioshoot, op naar de 4e ( en zeggen dat ik mijn achtergrond nu al beu ben... ) => ben daarnet zwarte stof gaan kopen...
            Dat is het risico van een bapaalde achtergrondkleur te kiezen. Wit, zwart en grijs scoren daarin stukken beter. Die word je zo snel niet moe gezien. Het zijn trouwens 3 'kleuren' (nu ja, kleuren mag ik ze eigenlijk niet noemen) die makkelijk 'getransformeerd' kunnen worden mits gebruik van een gelfilter op de flitser, en je zo meteen weer een heel gamma andere achtergronden bieden.

Kortom: wit, zwart en grijs + een doos gelfilters van 'Lee' en je bent jaren op je gemak

Wat de foto's betreft: een zeer verdienstelijke poging! Het model is zeer goed uitgelicht. Enkel jammer van die glimvlekken in het gezicht. De tip van MadMax dus zeker volgen, of... een visagist in dienst nemen

Succes met de 4de sessie

Mvg,

Frederic

Comment

Bedankt Frederic, van visagie ken ik hélaas géén bal dus moet ik wat rekenen op de ervaring van het model...zal hier in de toekomst wel meer aandacht aan proberen schenken.

Hoofdzaak is dat ik m'n opstelling leer beheersen, ik heb géén lichtmeter maar begin er ondertussen redelijk m'n gemak in te vinden om het zonder te doen, is voor mij louter hobby en probeer te kosten wat onder controle te houden...
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Working...
              X