Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elicia...part 1 + UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Elicia...part 1 + UPDATE

Gisteravond ergens op m'n zolderke...

Elicia is een supermeid, hélaas is m'n studio iets te klein om full-body shot's te nemen, maar hier komt zéker een vervolg op.
    Last edited by Haai8; 19 december 2006, 22:24. Reden: titel (update vermelding)
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Re: Elicia...part 1

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8 Bekijk bericht
    Gisteravond ergens op m'n zolderke...

Elicia is een supermeid, hélaas is m'n studio iets te klein om full-body shot's te nemen, maar hier komt zéker een vervolg op.
    de eerste en de derde zijn de mooiste vwb het portret. de tweede is het best van kleur combinatie (BH-vestje-ogen en achtergrond)
    de dame is inderdaad super!
    Last edited by Hesy; 20 december 2006, 22:14.
    Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

Comment

Mooie glamourreeks van een mooie meid Met een diamant op de tand maar bij foto 3 zie ik een rood-buin vlkeje op die tand, dat is minder mooi

Comment

Zeer fraaie foto's, enkel jammer dat haar huid nogal blinkt, vooral in het aangezicht dan. Te sterke reflectie ?
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

mooie reeks hoor, vooral de eerste erg goed, de tweede vind ik iets te licht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            Mooie glamourreeks van een mooie meid Met een diamant op de tand maar bij foto 3 zie ik een rood-buin vlkeje op die tand, dat is minder mooi

Dat is nochtans datzelfde diamantje, géén vlekje dus...

Comment

Idem dite met een *****tje - ik zag die diamant à la Madonna - de belichting van No 2 had beter gekund, wel kek met dat brutale bh'tje - je moet maar wat verder experimenteren met deze jonge dame want allures heeft ze wel in huis!
              Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Wat moet ik nog toevoegen

Mooie reeks, zolder uitbreiden en verder experimenteren

Comment

Sorry maar er zijn teveel uitgebrande plekken op haar gezicht, volgens mij heb je de blichting teveel op haar gezicht gericht.
                  Groetjes Rudy
                  Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Uitgebrande plekken zijn dat niet. Dat zijn glimplekken die met een borstel en een beetje foundation zo weggehaald kunnen worden. Het is even een kleine investering, maar ik heb 3 kleurtjes in de studio liggen in het geval dat het model haar make-up vergeet. Dus als er iets begint te glimmen... poeder time

Klein detail wat ik zelf minder mooi vind: in haar neusgat zit iets van een haartje, stofje, vlekje...zou ik samen met het diamantje op haar tand wegstempelen. (maar dat is mijn smaak hoor )
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Uitgebrande plekken zijn dat niet. Dat zijn glimplekken die met een borstel en een beetje foundation zo weggehaald kunnen worden. Het is even een kleine investering, maar ik heb 3 kleurtjes in de studio liggen in het geval dat het model haar make-up vergeet. Dus als er iets begint te glimmen... poeder time

Klein detail wat ik zelf minder mooi vind: in haar neusgat zit iets van een haartje, stofje, vlekje...zou ik samen met het diamantje op haar tand wegstempelen. (maar dat is mijn smaak hoor )
                      Hier heb ik nou wat aan
                      Idd originelen zijn in RAW en op géén enkele foto is er overbelichting, wel zoals MM schrijft "glimplekken"...

Dat van de diamant en ev. neushaartje, ik ga géén enkel model zodanig bewerken dat ze haar eigenheid verliest, die diamant is eigen aan Elicia en daarmee punt uit, en als ik voor een shoot de neushareninspectie moet langssturen...anyway...

Ik zal de 2e foto eens opnieuw bekijken om de belichting wat beter in balans te krijgen.

Maar ik blijf verder experimenteren

Thx

Comment

En hier dan de "donkere" versie...

Comment

Dat is nochtans datzelfde diamantje, géén vlekje dus...
                          Ik twijfel er niet aan dat het dat juweeltje is, maar de reflectie is bruin en dt op de tand.... hmm ?

Je laatste donkere versie is minder, ik zie hier heel harde wangen die net uit het vriesweer komen

Comment

Re: Elicia...part 1 + UPDATE

Nope, nietske vriesweer...aangezien ie nu donkerder is zie je de ehhh huidsamenstelling op de wangen beter, en die is zoals ie is, daar kun je niets aan doen, tenzij we het model gaan "plastificiëren" in fotosoep, en dat is iets wat ik zelden doe of minimaal...

Comment

Re: Elicia...part 1 + UPDATE

Nope, nietske vriesweer...aangezien ie nu donkerder is zie je de ehhh huidsamenstelling op de wangen beter, en die is zoals ie is, daar kun je niets aan doen, tenzij we het model gaan "plastificiëren" in fotosoep, en dat is iets wat ik zelden doe of minimaal...
                              Punt blijft dat zowiezo bepaalde zaken worden geaccentueerd die het beter niet waren. Dus belichting bijstellen of achteraf een aantal aanpassingen doen in photosoep. Die glinsteringen kan je vb wegkrijgen door te clonen in darken mode. Als je niet houdt van fotosoep, dan moet je het op het moment van de shoot doen ...In een studiosetting is dat haalbaar.

Voor de rest veelbelovend.

Comment

Working...
                              X