Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'under' de Christmas tree...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 'under' de Christmas tree...

Proficiat
    www.fotofolio.be

Comment

Had deze nog niet gezien , maar zoals de meeste van je

Grt frank

Comment

Sorry dat ik hier met zo een late reactie kom maar ik heb deze foto's juist ontdekt via en HOF.

En ik heb dus een vraag.
        Ik begrijp perfect het principe van dragging the shutter maar ik dacht dat zelfs in M mode de E-ttl flits zou aangepast worden aan de instellingen en dan heb je toch niet meer hetzelfde effect als datgene waarop je initieel gemeten hebt? Of heeft dat uiteindelijk geen belang?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
          Sorry dat ik hier met zo een late reactie kom maar ik heb deze foto's juist ontdekt via en HOF.

En ik heb dus een vraag.
          Ik begrijp perfect het principe van dragging the shutter maar ik dacht dat zelfs in M mode de E-ttl flits zou aangepast worden aan de instellingen en dan heb je toch niet meer hetzelfde effect als datgene waarop je initieel gemeten hebt? Of heeft dat uiteindelijk geen belang?
          Geen flauw idee Ik schiet niet met een opzetflits maar met studioverlichting. Moet de 580EX zelfs nog uit de verpakking halen Njaaa.. bijna dan. Ik vind dat ding ontzettend ingewikkeld.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Mooi en warm!
            Ik vergeet dadelijk die examens en zie me al met Kerst warme chocomelk drinken...

Kortom: ik droom erbij weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ptah_be Bekijk bericht
              Wat de commentaren hier ook mogen zijn, voor mij zijn deze foto's SUPER
              3 sterke en knappe beelden
              Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Geen flauw idee Ik schiet niet met een opzetflits maar met studioverlichting. Moet de 580EX zelfs nog uit de verpakking halen Njaaa.. bijna dan. Ik vind dat ding ontzettend ingewikkeld.
                Ja nogal dom van mij dat ik er niet aan gedacht had dat deze natuurlijk met een studioverlichting gemaakt zijn.

Alvast bedankt voor de snelle reply.

Al die beelden van jou absoluut top

Comment

Je maakt altijd al erg mooie foto's imho, maar deze komen er toch weer net wat verder boven uit.
                  Erg mooie serie, met een erg goede sfeer erin. Chappeau

Comment

ivm blurren/diffusen/soften/etc... van huid in het algemeen

ik zie con-ti-nu covers waar het effect heel hard tot overdone is

net als menig campaigns

als vb'en 2 van mijn inspiratiebronnen

Official website of the artist David LaChapelle including exhibition information, fine art photography, and film archive

Een 'mode' of 'beauty' foto is geen journalistieke foto, en hoewel smaken kunnen verschillen wat 'realiteit' betreft, ik sta voor beide open.Ik zie ook editorials waar ik uitgebrande poriën zie.Maar retouche is nu eenmaal een trial en error process en een kunst op zich en hoe meer je oefent, hoe beter je wordt zolang je hoofd maar met ideeën komt.De ene zal een 'hyperretouching' vragen, de andere een slight laagje touch-up.

naar mijn mening en niet meer dan dat

saludos,

Pablo

Last edited by Guest57; 12 december 2006, 04:09.

Comment

Working...
                    X