Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Belichting zit wel snor...enkel je bewerking van de voorgrond in je eerste foto trekt té veel de aandacht...had je moeten opvangen of bekomen met ander diafragma...
Toch een heel mooie serie weer met een heel mooi model.
Die bewerking is idd erg opvallend.
Ook vind ik de waas rond het model zelf ook niet mooi. Als dit dmv van blur is gekomen zou ik een laagmasker maken en dan met 10% dekking op de brush terug gaan poetsen langs de randen van het model. Dan trek je de waas weg.
Allemaal bedankt voor de opmerkingen
Maar probeer de foto eens te bekijken zoals ik ze bedoeld heb en niet zoals jullie het zelf zouden gedaan hebben. Ik blijf vierkant achter mijn bewerkingen staan. Dat dit niet de "normale" manier is... tja, ik ben ook niet normaal hé...
Leuke foto's, maar ik vind het rokje te kort... Ze zouden beter geweest zijn voor mij als het rokje wat aan de verbeelding overliet en dus 5 of 10cm langer was....
Heel mooie foto's en heel mooi model. Twee kleine opmerkingen: pose 2 en 3 vind ik een beetje geforceerd. Ook het rechteroog zit in elke foto in de schaduw. Maar algemeen:
Comment