Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De belichting is zeker niet slecht, maar toch had ik liever wat meer detail in de kledij gezien. Nu loopt haar kledij samen in de achtergrond waardoor het zwart té overmeesterend wordt. Volgens de regels zou in een goede lowkey in alle zwarte delen genoeg structuur en aflijning moeten zitten wat hier jammer genoeg niet het geval is.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
De belichting is zeker niet slecht, maar toch had ik liever wat meer detail in de kledij gezien. Nu loopt haar kledij samen in de achtergrond waardoor het zwart té overmeesterend wordt. Volgens de regels zou in een goede lowkey in alle zwarte delen genoeg structuur en aflijning moeten zitten wat hier jammer genoeg niet het geval is.
(en nu zal ik op m'n kap krijgen door Sylvie...)
Mvg,
Frederic
Learn the rules and then break them
Neenee, ik weet wel wat je bedoelt, maar als we vanaf heden allemaal gaan fotograferen 'volgens de regels van...' dan lijken onze foto's straks allemaal op elkaar en vrees ik het ergste voor de originaliteit van de beelden.
Ik fotografeer heel vaak low-key (beetje mijn ding) en als ik mijn model dan in een zwarte outfit steek, dan doe ik dat bewust, om haar te laten verdwijnen als het ware, in de duisternis. Als ik de kledij ietwat meer afgelijnd wil zien, kies ik vaak voor iets met wat glans of glitter, of iets met een minder donkere tint dat op de haarkleur is afgestemd.
einde dondervlaag Fré, doe uw kap maar waar af
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment