Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wat foto's gemaakt bij het huwelijk van mijn neef, niks geen modellen/poseerfoto's (dat deed een prof op mijn verzoek), maar geprobeerd de sfeer en de momenten vast te leggen:
Heerlijke momentopname en leuk al die mensen die er naar kijken. Het is net alsof de achtergrond tot leven komt.. van schilderij tot mens
Ik weet alleen niet of ik dat groen zo mooi kan vinden. Maar dat is natuurlijk smaak
Heerlijke momentopname en leuk al die mensen die er naar kijken. Het is net alsof de achtergrond tot leven komt.. van schilderij tot mens
Ik weet alleen niet of ik dat groen zo mooi kan vinden. Maar dat is natuurlijk smaak
Net hetzelfde gevoel hier wat betreft het groen, maar verder ook net een schilderij.
hier de verzadiging eruit gehaald, de eerste is duotoon, zwart met zandkleur, op mijn scherm niet groenachtig, maar ik moet nodig een andere laptop met beter scherm
Last edited by Christianne; 4 oktober 2006, 18:37.
KVind het een coole foto.Je Zwart-wit versie is stukken beter dan die groene,die vind ik niet zo geslaagd.Maar de sfeer zit er echt wel in,zelfs de achtergrond is passend
Oorspronkelijk geplaatst door SallypaparazziBekijk bericht
KVind het een coole foto.Je Zwart-wit versie is stukken beter dan die groene,die vind ik niet zo geslaagd.Maar de sfeer zit er echt wel in,zelfs de achtergrond is passend
Grtz
<<Sallyp>>
Ga ik niet mee akkoord...
Prachtig moment, allemaal gelukkige gezichten, geen enkele zure blik
Comment