Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Vind dit zeer geslaagd, spontane ontlading Temeer dat door het schilderij en het publiek op de achtergrond de ilusie gecreerd wordt dat er zeer veel volk zit
Heel goed gedaan! Omdat je ipv in te zoomen op het koppel de omgeving meeneemt wordt deze foto een prachtplaat. Je moet er maar aan denken op zo'n moment!!!
Goed gezien! 'k vind het vooral leuk hoe de mensen in het schilderij als het ware mee een rol spelen in de foto! Ze lijken écht aanwezig te zijn, opgenomen in de massa (in je bewerkte versies dan, de kleurenversie vind ik minder boeiend wegens een teveel aan informatie)
Ik heb nog een wat ouder fotoboek 'The best of Life'. (een verzameling van de betere foto's uit het Amerikaans tijdschrift 'Life'.
Deze foto zou daar qua thema, compositie en sfeer niet in misstaan.
Ik vind 'm 'well done'
Comment