Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Steven CrabbéBekijk bericht
voorgrond bewust wazig gehouden, vind ik beter voor de dieptewerking.
bedankt voor de reakties
Volgens mij is bij deze foto geen echte dieptewerking nodig.....het werkt alleen maar storend...
Bruid en bruidegom zijn de hoofdrolspelers.
Achtergrond werkt ook nogal storend...
(Dit is mijn mening, hé.....)
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Ik vind de foto niet echt mooi. Ik denk dat, wilde je de sfeer van het gebouw erbij gevangen hebben, je beter scherp gesteld kon hebben op de voorgrond - het gebroken glas dus - dan op het verse koppeltje. Meer afstand was ook beter geweest.
In dat geval had je duidelijker gezien wat er voor de lens hing, iets wat nu afvragen is. De stel was dan wel uit focus geweest, maar de kijker wordt op die manier toch de foto ingezogen, en waant hij/zij zich als kijker, voyeur... Nu heb je het tegengestelde effect verkregen...
Maar toch een goede poging.
Belangrijkste vraag is natuurlijk: wat vond het koppel er zelf van?
Wat mij het eerst opviel (naast dat wazige) was die graffiti thv het hoofd van de bruid.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Belangrijkste vraag is natuurlijk: wat vond het koppel er zelf van?
Wat mij het eerst opviel (naast dat wazige) was die graffiti thv het hoofd van de bruid.
Spijtig,maar ik moet instemmen met mijn voorgangers.De linkse ruit zit in haar arm,en de andere ruit..ja,het is me wat te druk en daardoor lijkt de foto ook zo krap.De ruiten geven me geen voldoening.En lemaire is ook zo griezelig,had je beter het kasteel van mesen ofzo gekozen.
koppel heeft de locatie zelf gekozen en ze zijn tevreden van de foto's
ik heb nu wel de meest extreme van de reeks gepost om jullie meningen eens te zien, alvast bedankt voor de reakties
Oorspronkelijk geplaatst door Steven CrabbéBekijk bericht
koppel heeft de locatie zelf gekozen en ze zijn tevreden van de foto's
ik heb nu wel de meest extreme van de reeks gepost om jullie meningen eens te zien, alvast bedankt voor de reakties
Comment