Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waterpret
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Waterpret
waterspetters erg mooi, maar de persoon had van mj iets scherper in beeld gemogen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door boukwaterspetters erg mooi, maar de persoon had van mj iets scherper in beeld gemogen.
grt,bouk.
Comment
-
Ik volg Bouk hierin niet echt, vind het erg mooi op deze manier. De foto zou denk ik te druk worden, indien het kind ook scherp was geweest.. Zo is het goed voor mij
grtz
Comment
-
Mooi ik vind het wat hebben als het 'model' niet scherp is, maar iets anders wel.
Ik heb in het verleden eens een paar van dat soort series geplaatst, en kreeg bakken kritiek over me heen. Dat als dat gebeurt, niets van aantrekken een eigenwijs verder gaan met leuke plaatjes makenOp een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodroIk volg Bouk hierin niet echt, vind het erg mooi op deze manier. De foto zou denk ik te druk worden, indien het kind ook scherp was geweest.. Zo is het goed voor mij
grtzGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik vind hem zeker iets hebben
Enige opmerking: de gele bandjes (?) leiden mijn blik steeds af.
mvg,
Caro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwgIk vind hem zeker iets hebben
Enige opmerking: de gele bandjes (?) leiden mijn blik steeds af.
mvg,
Caro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoshooterDan hermaak ik de foto vanaf dat ze zelfstandig kan zwemmenBlijft sowieso een goeie foto
mvg,
Caro
Comment
-
-
-
Vind hem persoonlijk ook zeer leuk (omgekeerd zoals eerder gezegd heeft ook zen charmes, maar dit zeker ook!).
Als de foto helemaal scherp zou zijn, zou hij idd een beetje druk ogen en niet echt iets bijzonders bieden, nu dus wel.
En ja, zonder armbandjes zou hem nog beter maken, maar dat zal nog wel volgenOlympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
Comment