Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bij de (agressieve) eendjes !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bij de (agressieve) eendjes !

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
    In plaats daarvan had je beter wat "droog" geoefend met je gloednieuwe 350D
    Gisteren pas gedaan. Ik ben geen maniak hé

zodat je ten minste wat fotookes kan tonen die mijn "bij de eendjes foto" in het niets laten verzinken !
    Niet gemakkelijk. Uw modellen zijn nu juist uw sterk punt Het mijne heeft nogal veel snorharen en het gemiauw zou de eendjes verdrijven (dat zou nog goed uitkomen ook)

Niet te naakt morgen hé! Ik heb liever uw teasers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
      Niet te naakt morgen hé! Ik heb liever uw teasers
      Neen, neen , zie zelf ook liever teasers dan .. ; ze staat eigenlijk al op mijn site onder de "L" en dan serie "Lovers" ... dit keer echter "solo" !

Comment

Neen, neen , zie zelf ook liever teasers dan .. ; ze staat eigenlijk al op mijn site onder de "L" en dan serie "Lovers" ... dit keer echter "solo" !
        Ik vind alleen een serie Love Story tussen het modellenalfabet... Zit ik verkeerd (want duo)? (anders wel teasend genoeg meestal )

En gezien ik nu toch op de L zat... ik maar zoeken naar Lydia, maar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
          Ik vind alleen een serie Love Story tussen het modellenalfabet... Zit ik verkeerd (want duo)? (anders wel teasend genoeg meestal )

En gezien ik nu toch op de L zat... ik maar zoeken naar Lydia, maar...
          Neen, je zat juist , maar Lydia staat er nog niet tussen, nog geen tijd gehad .

Comment

Working...
          X